آمادگی حوزه حمل و نقل عمومی برای میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

تبلیغات بنری


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آمادگی حداکثری حوزه حمل و نقل عمومی برای بزرگداشت روز غدیر در روز سه شنبه ۱۴ تیرماه خبر داد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی؛ محسن هرمزی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی تهران برای برگزاری مراسم بزرگداشت 10 کیلومتری غدیر خم خبر داد و گفت: شرکت های اتوبوسرانی و مترو و تاکسیرانی در روز بزرگداشت غدیر خم آماده خدمات رسانی هستند. (سه شنبه 14 تیر) با نهایت توان همشهریان عزیز.

معاون شهردار تهران با اشاره به اهمیت واقعه تاریخی غدیر و دهه امامت و ولایت، بر لزوم هماهنگی بین تمامی دستگاه های اجرایی در حوزه مدیریت شهری با یکی بودن حوزه حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد. از مهمترین زمینه ها بازوان عملیاتی در برگزاری چنین رویداد بزرگی افزود: ناوگان حمل و نقل تهران در ایام عید غدیر خم تنها به روز میهمانی محدود نمی شود و این ناوگان ساعاتی قبل و بعد از عید در ارائه خدمات ویژه به مهمانان غدیر نیز مشارکت دارد. . مهمانی.

هرمزی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی در کنار سایر نیروهای زحمتکش شهرداری تهران به عموم مردم خدمات رسانی می کند، تصریح کرد: اختصاص قطارهای ویژه و کاهش فاصله سر به سر در خط چهارم و تبادل ایستگاه های خط دوم و تقویت خطوط اتوبوسرانی در 17 نقطه و اختصاص 360 تاکسی در 12 مسیر، بخشی از خدمات ویژه این روزها.

وی خدمات ارائه شده توسط شرکت واحد اتوبوسرانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: این سرویس از ساعت 22 روز دوشنبه از خارج از مسیر ویژه خط یک اتوبوس سریع السیر شماره یک (تباه پارس پارس تا میدان آزادی) به شهروندان ارائه می شود و تا ساعت 5 صبح روز سه شنبه ادامه دارد.

محسن هرمزی در خصوص تمهیدات ترافیکی توضیح داد: در جلسات هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص طراحی مسیرهای جایگزین برای حمل و نقل عمومی و پیش‌بینی محدودیت‌های ترافیکی تصمیم‌گیری شد که به تدریج از ظهر تا نیمه‌شب اجرا می‌شود. پایان مهمانی.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: جزئیات مسیرهای سرویس دهی ناوگان حمل و نقل متعاقباً در اطلاعیه ها اعلام می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *