کشتی فرنگی نوجوانان آسیا| پایان کار ملی‌پوشان ایران با ۳ طلا، ۴ نقره و ۳ برنز و عنوان نایب قهرمانی

تبلیغات بنری


تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با کسب 3 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز به مقام نایب قهرمانی آسیا در اردن دست یافت.

یورنا – به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتیرقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای دوم و سوم تیرماه در شهر امان اردن برگزار شد و در پایان تیم ایران، ابوالفضل الکرمی در وزن 51 کیلوگرم، عمادریزا محسن نژاد در وزن 80 کیلوگرم و دانیال آزادی در وزن 92 کیلوگرم مدال طلا، احمد بدرالدینی در وزن 45 مدال نقره توسط علی رضا امیری در وزن 48 کیلوگرم، امیر مهدی سعیدی نوا در وزن 67 کیلوگرم، محمد کاظمی در وزن 71 کیلوگرم، امیر. علی حیدری در دسته 55 کیلوگرم، ابوالفضل شری در 60 کیلوگرم و ایوب حسینوند در دسته 110 کیلوگرم. مدال برنز.

در رده بندی تیم ملی ایران با 200 امتیاز پس از ازبکستان با 215 امتیاز در رده دوم و قزاقستان با 148 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم احمد البدرالدینی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم سناد حاتم ناجوج از اردن را با نتیجه 11 بر 2 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر مقابل نوردو کومرالی از قزاقستان به برتری رسید و به فینال راه یافت. بدرالدینی در این دیدار مقابل امیدجان کرموف از ازبکستان با نتیجه 14 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 48 کیلوگرم علیرضا امیری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر مقابل یوجین هان از کره جنوبی به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله 5 بر 3 مقابل بیکاش کاشاب از هند به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. امیری در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مقابل حسین الدین عبدالکریم اف از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 51 کیلوگرم ابوالفضل کرمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر از سد یدیگی تولوتایف از قزاقستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله بلال خریلایف از قرقیزستان را 9 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. کرمی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر حاجی اکبر کوچاروف از ازبکستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 55 کیلوگرم امیرعلی حیدری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم آلبامیز بولاتف از قزاقستان را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل سردار خلمرزایف از ازبکستان با نتیجه یک بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حیدری در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر ماشیان لیائو از چین را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم ابوالفضل الشری در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر علی اشرف عبدالناصر اردنی را شکست داد. در دور بعد با توجه به غیبت کائو در چین تایپه پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل فاروک یولدوشف از ازبکستان با نتیجه 12 بر 5 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. گیلاس در این دیدار با نتیجه 10 بر 8 مقابل نودرژان سنگف از تاجیکستان به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل زید حاتم نگوج اردنی پیروز شد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 دانیار کاناگاتبک از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سعیدی ناوا در این مرحله با نتیجه 13 بر 4 ژنگی هان از چین را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر 5 مغلوب فیازبک شمیرزایف از ازبکستان شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 71 کیلوگرم محمد کاظمی در دور نخست با نتیجه 8 بر 6 از سد دایچی تسوسومی ژاپنی گذشت. وی در دور دوم یوان لی از چین را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. کاظمی در این مرحله ابوالمنصور اخلاقبک از قزاقستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل بهروزبک والف از ازبکستان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 80 کیلوگرم آمادرضا محسنی نژاد پس از استراحت در دور نخست، به دلیل مصدومیت از هیلونگ وی از چین، برنده دور رفت و به نیمه نهایی راه یافت. محسنی نژاد در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر محمد سلطان زاده از ترکمنستان را شکست داد و راهی فینال شد. سد یرکبولان در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر یک انابیا از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 92 کیلوگرم دانیال آزادی در اولین دیدار با نتیجه 8 بر صفر ساچین از هند را شکست داد. فخری کمال در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۵ کمیل جانوف از ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یزدی ها در این مرحله 5 بر صفر درقم الغدیری عراق را شکست دادند و راهی فینال شدند. ایزدی در این دیدار با نتیجه 9 بر 9 و ضربه فنی از سد عادلیت تویشی از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 110 کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی در دور نخست مقابل نعمتوف از ازبکستان با نتیجه 11 بر 9 شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال راهی دیدار رده بندی شد. حسینوند با نتیجه 8 بر صفر ادیوس کیراتوف از قزاقستان را شکست داد و به مدال برنز رسید.

جدول رده بندی تیمی: 1- ازبکستان 215 امتیاز 2- ایران 200 امتیاز 3- قزاقستان 148 امتیاز 4- هند 119 امتیاز 5- چین 95 امتیاز 6- کره 79 امتیاز 7- قرقیزستان 76 امتیاز 8- ژاپن 76 امتیاز 9- تاجیکستان 42 امتیاز 10 – عراق 36 امتیاز

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *