هندبال قهرمانی جوانان جهان| شکست تیم ملی دختران ایران مقابل تونس

تبلیغات بنری


هندبالیست های دختر ایران در اولین دیدار بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جهان موسوم به جام رئیس جمهور شکست خوردند.

یورنا- به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال نوجوانان ایران ظهر امروز (تیرماه) در نخستین دیدار خود در مرحله جام ریاست مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان به مصاف تونس، تیم سوم گروه B رفت. 3 T. 1403) و با سه گل تمیز شکست خورد

نیمه اول این دیدار مشابه بازی برزیل بود و در لحظاتی نتیجه تساوی حکم بر بازی را رقم زد. عملکرد خوب بازیکنان ایران مقابل تیم قدرتمند تونس باعث شد تا نیمه اول با اختلاف دو گل به سود نماینده قاره آفریقا با نتیجه 9 بر 11 به پایان برسد و بازیکنان راهی میدان شوند. اتاق پرو.

در ابتدای نیمه دوم، بازیکنان ایران که مصمم به بازی خوب و کسب نتیجه مساوی بودند، تمام تلاش خود را انجام دادند، اما قدرت بدنی آشکار تیم ملی تونس و بازی خوب این تیم در خط حمله، در پایان از نیمه اول این تیم با نتیجه 23 بر 26 برنده بازی بود که البته در نیمه دوم بدون احتساب نیمه اول، تیم ایران با یک گل مغلوب تونس شد.

به این ترتیب تیم ملی هندبال دختران کشورمان فردا به استراحت می پردازد و روز سه شنبه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی اول جام ریاست جمهوری به مصاف تیم ملی شیلی می رود.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در هندبال جوانان دختر تا 10 جولای آینده به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *