بهره‌مندی بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ زائر اربعین از خدمات امدادی هلال‌ احمر کردستان

تبلیغات بنری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در ایام اربعین حسینی از 25 مرداد تا 14 شهریور بیش از 8500 زائر اربعین حسینی از خدمات امدادی هلال احمر کردستان برخوردار شدند.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر کردستان: پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با بیان اینکه این جمعیت برای ارائه خدمات به زائران حسینی آمادگی کامل دارد گفت: در این مدت 36 پایگاه امداد و نجات فعال است که 200 امدادگر آموزش دیده به صورت شبانه روزی حضور دارند. ارائه خدمات به شهروندان و زائران

وی در ادامه با اشاره به امدادرسانی به 46 حادثه توسط تیم های عملیاتی این فرمانداری، افزود: 531 مجروح نیز توسط امدادگران هلال احمر مستقر در پایگاه های امداد و نجات در سطح فرمانداری، مرزهای باشماق، مریوان و هلال احمر نجات یافتند. بیمارستان در سلیمانیه در عراق 464 نفر از آنها به درمانگاه های سرپایی و 43 مجروح با آمبولانس های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شدند. 8 مجروح نیز توسط تیم های عملیاتی و با استفاده از تجهیزات امدادی بیرون کشیده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به وجود مربیان آموزشی در پایگاه های مرزی و آموزش کمک های اولیه برای 450 نفر خاطرنشان کرد: در کمپ امداد و نجات هلال احمر خدمات امدادی و بهداشتی، آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات ارائه می شود. توزیع کمک ارائه تراکت و همچنین برقراری تجهیزات، ارتباطات و شبکه های بی سیم، برگزاری جلسات روزانه با سازمان امداد و نجات نقطه صفر مرزی و سایر خدمات از جمله توزیع نان و نان به زائران، توزیع آب معدنی و توزیع کمک اجرا شده است. در مرز باشماق مریوان.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *