انعکاس بازی‌های پارالمپیک در رادیو ایران

تبلیغات بنری


هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2024 از 7 سپتامبر در پاریس آغاز می شود و تا 18 سپتامبر ادامه دارد.

یورنا هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک تابستانی با حضور 4400 ورزشکار از 188 کشور جهان در 22 رشته برگزار می شود.

رضا بحیری مدیر گروه ورزش و سرگرمی رادیو ایران با آرزوی موفقیت برای کاروان بازی های پارالمپیک ایران گفت: کاروان ورزشی ایران با نام پسران ایران شامل 65 ورزشکار در 10 رشته ورزشی والیبال نشسته، گلبال، ورزشکاران دارای رشته های ویژه است. نیازها و بازی برای افراد با نیازهای خاص. پرتاب، وزنه برداری، پرش برای افراد با نیازهای خاص، پاراکوندو، پاراجودو و پاراکانو با شعار ایمان، ایثار و عزت در این رویداد بزرگ حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: دو برنامه «ورزش آنلاین» به تهیه کنندگی جواد فیاضی و احسان زارع و اجرای حسین معتمد هاشمی و میثم کریمی و برنامه «ایران ورزش» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و احسان زارع و اجرای میلاد یزدانی و حسین معتمد هاشمی اکسان. اخبار و رویدادهای کاروان پارالمپیک.

بحیری خاطرنشان کرد: برنامه روی خط ورزش شنبه تا پنجشنبه ساعت 8:40 و فرش ایران از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:45 و پنجشنبه ساعت 20:00 پخش می شود.

مدیر گروه ورزش و سرگرمی رادیو ایران در پایان افزود: حسین معتمد هاشمی، کارشناس ورزشی رادیو ایران، اخبار و رویدادهای مهم پارالمپیک را خارج از زمان مذکور در «خط پارالمپیک» برای مخاطبان رادیو ایران منعکس خواهد کرد. برنامه ها

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *