کمبود نیروی انسانی بحرانی نیست/ پروژه‌های عمرانی باید تا ۲۵ شهریور تکمیل شوند

تبلیغات بنری


وزیر آموزش و پرورش در نشست پروژه مهر با ادارات کل آموزش و پرورش استان ها با تاکید بر تکمیل پروژه های عمرانی تا 25 شهریور، گفت: کمبود نیرو موضوع جدی نیست.

یورنا به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی رضا کاظمی در جلسه پروژه مهر که از طریق ویدئو کنفرانس با دستگاه های دولتی برگزار شد، از زحمات کارکنان پروژه منطقه ای مهر قدردانی کرد. آموزش استانداری: لازم است جلسات بررسی و پیگیری روند پیشرفت کار در پروژه مهر به صورت مستمر برگزار شود تا استانداری که در مسیر فعالیت و پیشرفت تغییر نکرده و مدیرکل آن مشخص شود. توضیح می دهد که چرا هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ پیشرفتی در پروژه حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه در پروژه مهر فعالیت های سختی داریم، گفت: انشاالله با تلاش همکاران شما در هفته های آینده این مرحله را با سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دیداری که با استانداران در نقاط مختلف کشور داشت، گفت: انتخاب دکتر مومنی به عنوان وزیر کشور برای ما فرصتی است چرا که دکتر مومنی یک شخصیت فرهنگی است یعنی ایشان یک نگاه فرهنگی است و در همه جا با رویکردی فرهنگی خدمت می کند که منجر به پیشرفت کار شده است.

وی ادامه داد: وقتی پیشنهاد ملاقات با استانداران را دادم، پذیرفتند و بعد از جلسه صبح رئیس جمهور با استانداران، بعدازظهر حدود یک ساعت و نیم با استانداران درباره بازگشایی مدارس صحبت کردم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما مانند چهل سال گذشته کمبود نیروی انسانی داریم اما بحران نیست.

وی با تاکید بر اینکه در پروژه های عمرانی مدارس چالش هایی مانند آب، برق، گاز، انشعاب و … وجود دارد، گفت: برای رفع این مشکلات که برخی از آنها 90 درصد پیشرفت داشته است باید با نقدینگی کم تلاش بیشتری کرد تا اینکه این پروژه ها تکمیل شده است.

الکاظمی تصریح کرد: استانداری ها موظفند پروژه های خود را تا قبل از 25 شهریور افتتاح کنند و اگر در این مسیر مشکلی دارند باید با کمک استانداران نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با اشاره به موضوع آسیب های اجتماعی گفت: ما سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم که برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تا پای جان می جنگیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه نماد باید در روز اول مهرماه آماده بهره برداری باشد و زنگ نماز در تمام مناطق کشور با حضور ائمه جمعه محترم در نماز ظهر باز شود. طراحی این زنگ باید به عهده معاونت آموزشی و فرهنگی دانشگاه باشد.

الکاظمی تاکید کرد: خوشبختانه فضای خوبی در بین استانداران ایجاد شد و همه گفتند که در آموزش و پرورش کار می کنند و اکنون باید حرکت لازم را در استانداری ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *