اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ اعلام شد

تبلیغات بنری


اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد 1403 در سایت سازمان سانسی منتشر شد.

یورنا عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور گفت: نتایج آزمون های غیرمتوالی کارشناسی ارشد دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق اطلاع رسانی اعلام شد. پورتال سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی در ایالت.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که در دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده اند توجه داشته باشند که تنها در یکی از رشته های مصوب می توانند ثبت نام کنند.

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور افزود: پذیرفته شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به استثنای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس استانداردها و شرایط اعلام شده، روش و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از روز سه شنبه سیزدهم شهریور به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به محل پذیرش مراجعه کنید.

پورعباس در خصوص ثبت نام پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی جهت ثبت نام غیرحضوری در نوبت صبح به سامانه https://paziresh.iau.ir مراجعه کنند. روز شنبه 10 شهریور.

وی با بیان اینکه 476 هزار و 96 نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 هجری شمسی شرکت کردند، گفت: 253 هزار و 95 داوطلب زن و 223 هزار داوطلب مرد در 6 گروه آزمایشی و 132 رشته با هم رقابت کردند و بیش از 366 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

ناظر سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در پایان به داوطلبان توصیه کرد اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور را در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور کارشناسی ارشد غیر متوالی سال 1403 هجری شمسی و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد جهت مطالعه دقیق اسلام.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *