«تن‌ها کنار هم» در جشنواره لوکاس

تبلیغات بنری


فیلم کوتاه «تنها با هم» به نویسندگی و کارگردانی امید میرزایی به جشنواره جهانی فیلم لوکاس راه یافت.

یورنا به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «تنها با هم» به نویسندگی و کارگردانی امید میرزایی و تهیه کنندگی سعید خانی و انجمن سینمای جوانان رفسنجان در اولین دوره بین المللی به چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم لوکاس آلمان راه پیدا می کند. . همزمان با این مراسم از پوستر بین المللی فیلم با طراحی محمد شکیبه نیز رونمایی شد.

جشنواره بین المللی لوکاس یکی از قدیمی ترین و معتبرترین رویدادهای سینمایی در آلمان است. تمرکز لوکاس بر تولید فیلم‌های بین‌المللی کودکان با کیفیت بالا در همه اشکال آن‌ها: روایی، مستند، انیمیشن و تجربی است. در این دوره، فیلم کوتاه «با هم» به عنوان تنها نماینده ایران از بین 18 فیلم در بخش مسابقه انتخاب می‌شود و برای کسب جوایز ارزنده با آثار دیگر رقابت می‌کند.

چهل و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم لوکاس از 5 تا 11 اکتبر 2024 (14 تا 20 اکتبر 1403) در آلمان برگزار می شود.

در خلاصه داستان «تنها با هم» آمده است: در نیمه یک شب زمستانی، یک ایست بازرسی به مسافران اتوبوس مشکوک می شود. در میان مسافران پسری بود که به تنهایی سفر می کرد. توجه پلیس، راننده و مسافران را به خود جلب می کند.

علیرضا ثانی فر، پرهام غلاملو، صدیق برقایی، محمدمهدانیه، صبا امیری در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختند و پخش بین المللی فیلم بر عهده سولماز اعتماد است.

عوامل “تنها با هم” عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: امید میرزایی، تهیه کننده: سعید خانی و انجمن فیلم جوانان رفسنجان، مدیر فیلمبرداری: مهرداد افراسیابی، تدوین: پگاه احمدی، صدابردار: میلاد ملکی، صدابردار: زهرا علی اکبری، دستیار کارگردان: محمد رشی فر، میثم میرزایی. ، مدیر تولید: بهنام روشن، طراح صحنه و لباس: منیجا عزیزی، طراح صحنه: رامین کرد علیوند، طراح گریم: هادی هاشمی، منشی صحنه: مهنیا محمودی، موسیقی: مهدی کرمی، پوستر: محمد شکیبا، تصویربرداری: محمدرضا ابدالی، تیزر: امید میرزایی و مشاور رسانه ای: علی کاشاورز

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *