سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران تا پنج‌شنبه فعال است

تبلیغات بنری


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور اخطار زرد هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان به ویژه شهرستان فیروزکوه هشدار داد و گفت: ماندن خطرناک است. نزدیک رودخانه ها.»

یورنا – به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، حمید یزدی مهر از صدور اخطاریه زرد رنگ هواشناسی بعدازظهر دوشنبه خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی از بعدازظهر امروز دوشنبه 5 لغایت پنجشنبه 8 شهریور شاهد فعالیت سامانه بارشی و وضعیت… ناپایداری و وزش باد شدید در سراسر استان بویژه در ارتفاعات و فیروزکوه خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک نسبت به تقویت سازه های سست و تابلوهای تبلیغاتی هشدار داد و گفت: احتمال کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

یزدی مهر همچنین نسبت به خطر سیلاب های محلی و جاری شدن آب هشدار داد و گفت: شهروندان از برپایی چادر و برپایی چادر در حاشیه و کف رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در فعالیت های گردشگری طبیعی و کوهنوردی به ویژه در بعدازظهر و ساعات اولیه شب احتمال خطر وجود دارد، افزود: توصیه می شود در زمان های ذکر شده از انجام این فعالیت ها خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر لزوم لایروبی دهانه پل ها، مسیل ها و آبراه ها تاکید کرد و گفت: باید از سمپاشی باغات و مزارع با محلول خودداری شود و کشاورزان و باغداران محصولات برداشت شده را به سرپوشیده منتقل کنند. مکان ها

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *