زمان نمایش «گل‌های کاغذی» در کازان مشخص شد

تبلیغات بنری


انیمیشن «گل های کاغذی» ساخته رامک امین کاظمی کارگردان مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از 27 شهریور در جشنواره بین المللی فیلم کازان به نمایش در می آید.

یورنا – بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن، انیمیشن «گل های کاغذی» به کارگردانی رامک امین کاظمی (تهیه شده توسط مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن) در 18 سپتامبر در جشنواره بین المللی فیلم کازان نمایش داده می شود.

انیمیشن گل های کاغذی با حضور در بخش مسابقه انیمیشن بیستمین جشنواره بین المللی فیلم کازان با آثاری از آرژانتین، روسیه، نیوزلند، قزاقستان، مصر، هند و عمان رقابت می کند.

این انیمیشن داستان یک نویسنده موفق را روایت می کند که کسب و کارش شکست خورده است. او برای جبران این شکست، وطن و خانواده اش را ترک کرد و به قصری متروک پناه برد تا در انزوا اثر جدیدش را بنویسد.

جشنواره بین المللی فیلم کازان از سال 2005 در پایتخت جمهوری تاتارستان برگزار می شود و شعار این جشنواره گفتگوی فرهنگ ها از طریق فرهنگ گفتگو است.

در بخش مسابقه این نشست 10 فیلم از ایران، آرژانتین، روسیه، نیوزلند، قزاقستان، مصر، هند و عمان به نمایش در می‌آیند.

جشنواره بین المللی فیلم اسلامی کازان از 6 تا 11 سپتامبر 2024 (16 تا 21 شهریور 1403) در شهر کازان جمهوری تاتارستان روسیه برگزار می شود.

پخش «گل های کاغذی» در بخش بین الملل مرکز توسعه سینمای مستند، تجربی و انیمیشن محسوب می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *