جابه‌جایی رایگان بیش از ۳۰۰ هزار مسافر توسط مترو در اربعین حسینی

تبلیغات بنری


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با برگزاری مراسم موکب اربعین، 313 هزار و 284 نفر با متروی تهران به صورت رایگان جابجا شدند.

یورنا – به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، رضا محمد نژاد گفت: همزمان با راهپیمایی اربعین در روز یکشنبه چهارم شهریور ماه، تعداد نفرات در مجموع به 313 هزار و 284 نفر رسید. ایستگاه های خط اول و امام حسین. 17 ایستگاه میدان شهدا، شهریور، شهید رضایی، امیرکبیر، میدان شهدا و میدان محمدیه به صورت رایگان واگذار شد.

وی ادامه داد: ایستگاه الشهرری به دلیل مجاورت با حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) با 168 هزار و 111 مسافر بیشترین تعداد مسافر را در این روز جابه جا کرد.

وی تصریح کرد: پس از شهرری، ایستگاه میدان شهدا با چهار هزار و 985 نفر، ایستگاه محمدیه با 3 هزار و 722 نفر و ایستگاه شاهزاده کبیر با سه هزار و 607 نفر به ترتیب بیشترین تعداد جابجایی رایگان مسافر را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه مترو تهران با آمادگی کامل و استفاده از تمامی امکانات به شهروندان و شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی در پایتخت خدمات رسانی می کند، خاطرنشان کرد: تاکنون 74 قطار استثنایی تردد شده است. به منظور تسهیل امر نصب شده است. تردد مسافران در خطوط داخلی شهر برای ایجاد فضای امن برای شهروندان و مسافران ضمن ارائه خدمات منظم انجام شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *