تقدیر مسئول ستاد مردمی جاماندگان اربعین از دست‌اندرکاران این اجتماع بزرگ فرهنگی

تبلیغات بنری


فرمانده حضرت محمد رسول الله (ص) تهران و رئیس ستاد مردمی مراسم اربعین حسینی در تهران از دست اندرکاران این مراسم تجلیل کردند.

یورنا – سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و رئیس ستاد مردمی مراسم اربعین حسینی در تهران در پیامی از برگزارکنندگان این مراسم باشکوه تجلیل کرد.

در ابتدای این پیام به شرح زیر است:

رهبر انقلاب (مهر 1401): «چه راهپیمایی بین نجف و کربلا و چه راهپیمایی عظیمی در داخل کشور مثل راهپیمایی میلیون ها نفر، اکثرشان جوانان در این راهپیمایی ها شرکت کردند و نشان دادند که زنده، پرانرژی، خوش بین، متدین، متعهد به مسائل دینی، علاقه مند به دین، مومن هستند.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: خوشا به حال کسانی که در این وقایع که مقدمات ظهور است، با تقدیم مال و جان و نام خود، هر چه از دستشان بر می‌آمد از روی اخلاص انجام داده و عرضه داشتند. به حضور پروردگار و کفن و زائران ارجمندش.

در این پیام با اشاره به ویژگی های مختلف مراسمات امسال از جمله افزایش چشمگیر جمعیت نسبت به سال قبل، برپایی بیش از 2500 موکب مردمی برای خدمت رسانی به زائران بیت الله الحرام و برپایی بیش از 60 موکب بزرگ و باشکوه، همچنین بر نماز جماعت، ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات کودک و مادر، نظم و امنیت بی‌نظیر و طبخ و توزیع ده‌ها هزار پرس غذای تازه در خیابان فداییان تاکید شد. مسائل

موضوعاتی از قبیل برپایی تریبون های فرهنگی، هنری و رسانه ای، کرسی های قرائت، روضه خوانی و اجرای سرود با گروه های 30 تا 110 نفره.

در این پیام ائمه جمعه استان تهران و استانداری تهران، شهرداری کلانشهر، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام)، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سازمان تبلیغات، پلیس راهنمایی و رانندگی هلال احمر، اورژانس، رسانه ملی و هیأت های مذهبی شرق و جنوب شرق تهران و پایگاه های مقاومت بسیج تهران و… به دلیل مشارکت در برگزاری هر چه بهتر مراسم بازماندگان تقدیر شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *