لیگ ملت‌های والیبال| ایران مغلوب آلمان شد/ پایان کار شاگردان اکبری با ۲ پیروزی

تبلیغات بنری


تیم ملی والیبال ایران با غلبه بر آلمان در آخرین دیدار خود با دو پیروزی مقابل آمریکا و هلند به مسابقات لیگ ملت‌های 2024 پایان داد.

یورنا – طبق اعلام فدراسیون والیبال، فعالیت های هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2024 که از روز سه شنبه 9 خردادماه آغاز شده است، در شهرهای لیوبلیانا اسلوونی (گروه پنج) و مانیل فیلیپین آغاز می شود. گروه ششم، امروز (جمعه). ، 1 ژوئیه) با 6 مسابقه دیگر برای پیگیری و پایان.

تیم والیبال ایران در اولین دیدار امروز در ورزشگاه مانیل به مصاف همتای آلمانی خود رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و دهمین ناکامی خود را متحمل شد.

شاگردان پیمان اکبری در این دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 20 مغلوب ژرمن ها شدند.

محمد طاهر وادی در ست دوم این دیدار مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد و امین اسماعیل نژاد با وجود مصدومیت تا پایان مسابقه در خدمت این تیم ماند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این دیدار از ترکیب پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل نژاد، علیرضا فراهانی مسالح آبادی، محمد، ولی زاده، محمد طاهروادی، میلاد آبادی پور و آرمان صالحی استفاده کرد.

در آن سوی زمین میخائیل وینیارسکی مربی تیم والیبال آلمان در ابتدای این دیدار از ترکیب لوکاس کامپا، موریتز کارلیچک، توبیاس کریک، لوکاس میس، موریتز رایشرت، رابین شات و یولیان زنگر استفاده کرد. .

قضاوت این دیدار را وویچ ماروژک از لهستان به عنوان داور اول و وائل قندیل از مصر به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.

این دیدار یازدهمین دیدار تاریخ تیم های والیبال ایران و آلمان در رقابت های بین المللی بود که هفتمین پیروزی آلمان را به همراه داشت.

تیم والیبال آلمان پنج بار در المپیک شرکت کرد و بهترین دستاورد آن کسب مدال نقره در المپیک 1972 مونیخ بود که به میزبانی آلمانی ها در المپیک 2024 پاریس نیز سهم گرفت.

آلمانی ها سابقه دوازده بار حضور در مسابقات جهانی FIVB را دارند و یک بار در سال 1970 به مقام قهرمانی دست یافتند.

تیم والیبال آلمان در هر پنج دوره قبلی لیگ ملت های والیبال حضور داشته است. بهترین عنوانی که آلمانی ها در این مسابقات به دست آوردند، مقام نهم در سال 2018 بود.

تیم والیبال ایران در ششمین دوره لیگ سازمان ملل توانست تیم های آمریکا و هلند را شکست دهد و در 10 دیدار دیگر امتیاز را از دست بدهد.

لیگ ملت های والیبال ایران آلمان را شکست داد/ پایان کار تالاب اکبری با دو برد

امین اسماعیلی نژاد با 19 امتیاز بیشترین امتیاز را در این دیدار به ثمر رساند و موریتز کارلیچک بازیکن شماره 14 آلمان با 21 امتیاز بیشترین امتیاز را در این دیدار کسب کرد.

تیم والیبال ایران در مجموع ست‌های این دیدار با 39 امتیاز حمله، 8 امتیاز دفاع، 0 امتیاز سرویس و 16 امتیاز از خطاهای بازیکنان حریف، 63 امتیاز از مجموع ست‌های این دیدار به دست آورد.

والیبالیست های آمریکا نیز در ست های این دیدار 75 امتیاز کسب کردند که شامل 40 امتیاز حمله، 5 امتیاز دفاع، 4 امتیاز سرویس و 26 امتیاز از خطاهای بازیکنان تیم ایران بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *