عکس| زاویه دید ماه از ایستگاه فضایی ISS

تبلیغات بنری


آفتاب نیوز:

دومینیک که از ماه مارس در ایستگاه فضایی بین‌المللی قرار داشته است، در توضیحی که همراه با این عکس است، نوشت: «برای عکاسی از طوفان استوایی هان در نزدیکی هاوایی به گنبد رفتم، اما درست پس از گذشت طوفان، ماه شروع به غروب کرد.

دومینیک علاوه بر کار بر روی پروژه‌های علمی متعدد در طول مدت حضورش در آزمایشگاه مدار، به عنوان یک عکاس با استعداد نیز شهرت پیدا کرد.

این فضانورد کار عکاسی خود را با 17000 دنبال کننده خود در X به اشتراک گذاشته است، از جمله مجموعه ای از تصاویر که نه تنها زمین و فراتر از آن، بلکه فضای داخلی ایستگاه فضایی را نیز نشان می دهد. او همچنین دوست دارد تنظیمات مختلف دوربین را آزمایش کند تا تکنیک های عکاسی خاصی مانند نوردهی های متعدد را امتحان کند.

چیزی که تلاش های دومینیک را به ویژه جالب می کند، تمایل او برای به اشتراک گذاشتن ترفندهای خود در این تجارت است، و در بیشتر پست های مبتنی بر عکس، او با جزئیات توضیح می دهد که چگونه هر عکس را گرفته است.

فضانوردانی که از ایستگاه فضایی بین المللی از زمین عکس می گیرند اغلب از ماژول گنبد هفت پنجره ای استفاده می کنند که نماهای پانورامایی از سیاره و فضا را ارائه می دهد.

فضانورد دیگری که زمان زیادی را در کاپولا برای گرفتن عکس های شگفت انگیز از زمین گذراند توماس پسی بود. این مرد فرانسوی فاش کرد که برای ثبت این عکس ها برنامه ریزی زیادی لازم بوده و مشخص است که تلاش های او نتیجه داده است.

تبلیغات بنری

aftabnews به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *