بهرمندی بیش از ۴۲ هزار نفر از خدمات امدادی نیرو‌های هلال احمر در عملیات امدادونجات اربعین حسینی

تبلیغات بنری


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به اینکه بیش از 42 هزار نفر در امداد رسانی به زائران اربعین حسینیه توسط نیروهای هلال احمر از خدمات امداد و نجات بهره مند شدند، از انجام 101 عملیات ترافیکی خبر داد. .

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی افزود: 42 هزار و 226 نفر در بازه زمانی 24 مرداد تا 5 شهریور 1403 از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شدند.

وی افزود: در این مدت 343 نفر از این بیماران مجروح شدند که 310 بیمار و 34 فوتی از عراق به مراکز مرزی هلال احمر ایران تحویل و پس از اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند. تصادفات رانندگی 24 مصدوم رهاسازی و 10 نفر فوتی با استفاده از تجهیزات امدادی.

وی افزود: 9 هزار و 414 زائر اربعین الحسینیه در بیمارستان های نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر بستری شدند و 101 مورد عملیات امداد و نجات ترافیکی توسط نیروهای هلال احمر به ثبت رسید.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور ادامه داد: به 10 هزار و 310 زائر اسکان اضطراری داده شد و 21 هزار و 917 نفر از مراجعه کنندگان به مراکز مرزی از خدمات بهداشتی و درمانی نیروهای هلال احمر از جمله فشار خون و خون بهره مند شدند. آزمایشات قند

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *