نگاه رئیس جمهور شهید به حوزه سلامت، نگاهی جامع و چند وجهی بود

تبلیغات بنری


ادامه درمان رایگان کودکان زیر 7 سال، تامین امنیت غذایی مادران، کاشت حلزون شنوایی رایگان و ایجاد صندوق حمایت از بیماران با نیازهای خاص و صعب العلاج از جمله اقدامات همیشگی دولت آیت الله رئیسی در حوزه درمان است. وی گفت: وزارت بهداشت و درمان نشان داده است که با رویکرد و ترسیم همه جانبه با سیاست های درست و علمی می توان در مدت کوتاهی به دستاوردهای بزرگی دست یافت.

یورنا – محمد مخبر در مراسم افتتاحیه و بهره برداری رسمی از 678 پروژه بهداشتی در سراسر کشور که صبح امروز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و سالروز عید سعید غدیر خم ولادت امام هادی (علیه السلام) و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای سلامت، تصریح کرد: فقدان آیت الله رئیسی موضوعی نیست که به راحتی قابل جایگزینی باشد. حماسه ای که در مراسم تشییع جنازه او رخ داد بسیاری از مردم را متحیر کرده است که چگونه چنین حماسه ای در مراسم تشییع جنازه شخصی که کمتر از 3 سال رئیس جمهور بود شکل می گیرد.

سرپرست رئیس جمهور با تشریح برخی از دستاوردهای کشور در حوزه بهداشت و درمان، گسترش چشمگیر و توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی پزشکی در سراسر کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: روزی اگر به بیماری سرطان مبتلا می شد باید مراجعه می کرد. تهران یا برخی از شهرهای بزرگ، امروزه امکانات پیشرفته ای برای تشخیص و درمان سرطان در بسیاری از شهرهای کشور فراهم شده است.

این منبع همچنین با ابراز تاسف از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به وجود آمدن وضعیت بد بهداشتی در این منطقه گفت: دنیای امروز بسیار ظالم است و مردم غزه با تداوم رژیم صهیونیستی مواجه هستند. جرائمی که از مشکلات جدی بهداشتی و بهداشتی رنج می برند، اقدامات لازم انجام شده است. هیچ چیز خاصی در این زمینه وجود ندارد، لذا تاکید فراوان رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور شهید بر موضوع ایجاد و تامین زیرساخت های بهداشتی و بهداشتی و سلامت جامعه، نتیجه شناخت دقیق وضعیت جهانی بوده و هست. و نیازهای کشور

سرپرست ریاست جمهوری در ادامه روش شهید رئیسی در رسیدگی به موضوعات مختلف از جمله حل اختلافات در حوزه برق و انرژی، تنش های آبی، مشکلات صنعت، مسکن، کشاورزی و اشتغال و حل بسیاری از معضلات منطقه است. . حوزه اقتصادی با رویکردی همه جانبه و دقیق، مشکل را انتخاب صحیح راه حل، تمرکز و پیگیری مستمر تا رفع مشکل دانست و گفت: شهید آیت الله رهبری من در مسیر حل مشکلات است ، شامل. حوزه ساخت و ساز مسکن که بر اساس مصوبه مجلس وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی را داده بود، بی تقصیر بود و موفق نشد و در نتیجه امروز شاهد حل بسیاری از مشکلات در حوزه های مذکور هستیم.

مخبر خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد، فروش نفت، جابه جایی منابع و درآمد کشور و تورم مشکلات زیادی داشتیم که امروز روند همه این مشکلات رو به کاهش و تحت کنترل است. از جمله کاهش تورم، کنترل و کاهش رشد نقدینگی و رسیدن نرخ آن به حدود 22 درصد که با توجه به روند افزایشی نرخ رشد نقدینگی به یک آرزو تبدیل شده است.

این منبع از زحمات وزیر و مجموعه مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیگیری و تکمیل سیاست های دولت مردمی در زمینه طرح های بهداشت و درمان در سراسر کشور تشکر و قدردانی کرد. وی گفت: نگاه شهید آیت الله رئیسی به حوزه سلامت، نگاهی همه جانبه و چندوجهی بود که سیاست ها، برنامه ریزی ها و ارائه خدمات در این حوزه را در ابعاد مختلف با محوریت پیشگیری تعریف و دنبال می کرد.

ادامه درمان رایگان کودکان زیر 7 سال، تامین امنیت غذایی مادران، کاشت حلزون شنوایی رایگان و ایجاد صندوق حمایت از بیماران با نیازهای خاص و صعب العلاج از جمله اقدامات همیشگی دولت آیت الله رئیسی در حوزه درمان است. وی گفت: وزارت بهداشت و درمان نشان داده است که با رویکرد و ترسیم همه جانبه با سیاست های درست و علمی می توان در مدت کوتاهی به دستاوردهای بزرگی دست یافت.

مخبر همچنین حضور حماسی، کم نظیر و تاریخی مردم در مراسم تشیع رئیس جمهور شهید و یارانش را نشانه اوج قدردانی ملت از خادمان و نشاط ارزش های نظام و نظام اسلامی دانست. سیستم. انقلاب در میان مردم بود و ابراز امیدواری کرد که راه شهید آیت الله رئیسی در خدمت صادقانه و صادقانه برای مردم و کشور باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *