«طریق»، اربعین و مهدویت

تبلیغات بنری


مدیر پروژه تولید فصل دوم برنامه «طارق» گفت: دکور این برنامه نزدیک به فضای پیاده‌روها طراحی شده است تا حالت اسرارآمیز و انتزاعی خود را حفظ کند و مفهوم مهدویت را در دل خود جای دهد.

یورنا- حسین نیرمند مجری پروژه تولید فصل دوم برنامه «طارق» درباره ویژگی های ویژه برنامه های ماه محرم و اربعین گفت: بیشتر ویژه برنامه های ارائه شده برای شهدا در دهه اربعین است. : ماه محرم غم انگیزتر از برنامه های اربعین است. راهپیمایی عظیم اربعین و این حماسه نشان از تجلی حضور تشیع است که اتفاق بزرگی است که باید از ابعاد مختلف بررسی و هر چه بیشتر منتشر شود. اربعین حماسی تر از بقیه است. پس به نظر من باید در تدارک برنامه های اربعین کمی فضای حماسی داشته باشیم.

وی به حضور سامان گوران بازیگر کمدین بلدنا در یکی از قسمت های برنامه طریق و عذرخواهی او از علی رضا حقیقی اشاره کرد و گفت: گوران با علی ردا حقیقی دروازه بان تیم ملی چند شوخی کرد. سال ها پیش در فضای مجازی این موضوع باعث دلخوری و شکایت آقای گوران شد و به دلیل همین شکایت از خروج سامان گوران جلوگیری شد. هر سال قبل از این واقعه نذر کرده بود برای زیارت اربعین به کربلا برود و به همین دلیل در چند سال گذشته نتوانسته بود به اربعین برود. آقای کوران در برنامه طارق از آقای حقیقی طلب بخشش کردند و متأسفانه با پیگیری های انجام شده نتیجه ای حاصل نشد و امیدواریم سال آینده بتوانیم این تاییدیه را بگیریم تا آقای کوران مادرش را ببرند. کربلا برای اربعین که به نظرم چیز مثبتی است.

نیرومند افزود: بعد از این برنامه پیام های زیادی از مردم داشتیم که می خواستند کمک کنند تا آقای کوران به کربلا برود. اگر بخواهید مدیتیشن های مجازی را نسبت به پارسال مقایسه کنید، به لطف خدا با توجه به اینکه برنامه سال گذشته یک فصل داشت، جای خود را در بین مخاطبان باز کرده است.

وی به اهمیت عناصر در طراحی دکور برنامه به ویژه در مناسبت های خاص اشاره کرد و گفت: در برنامه طارق دکور کمک زیادی به انتقال مفاهیم کرد. ما سعی کردیم این تزئین را تا حد امکان به فضای مسجد نزدیک کنیم و حالت عرفانی و انتزاعی آن را حفظ کنیم، به گونه ای که با صحنه ای شبیه بهشت ​​و در دل خود مفهوم مهدیه را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر این راهپیمایی اربعین را مقدمه و حرکتی برای ظهور بدانیم، سعی کرده ایم دکور برنامه را با این مضمون بسازیم.

مدیر پروژه تولید فصل دوم برنامه «طارق» تصریح کرد: اگر بخواهیم به اتفاقات برنامه اشاره کنیم، یکی از مهمانان برنامه آقای آخوندزاده بود که موکب بزرگی از نجف تا کربلا داشتند. . . در آن قسمت نذر کردند که 8 مهمان به کربلا بفرستند. مهمان دیگر خانم محمدی بود که به دلیل ناتوانی گاه و بیگاه (محدودیت) نتوانستند به این سفر بروند. یک شرکت دستگاهی ساخته است که به افراد مبتلا به ضایعه نخاعی که نمی توانند راه بروند اجازه راه رفتن را می دهد. خانم محمدی متعهد شد که اگر بتواند این وسیله را تهیه کند اولین جایی که می رود پرواز اربعین خواهد بود. که این اتفاق افتاد. دوست وی به همین دلیل و با همین شرایط نتوانست به کربلا برود و آن شرکت با شرکت خود در این برنامه اعلام آمادگی کرد تا دستگاه پیاده روی در مسیر پیاده روی را در اختیار وی قرار دهد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *