۸ صبح فردا پنج‌شنبه، پایان مهلت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

تبلیغات بنری


رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه زمان تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه 23 تیرماه به پایان می رسد، گفت: توده مردم در مدت زمان باقی مانده آرامش خود را حفظ کنند. ” “.

یورنا – به گزارش روابط عمومی استان تهران، سید عباس جوهری درباره وضعیت آمادگی ستاد انتخابات استان تهران گفت: ستاد انتخابات استان تهران آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه در چهار ماه گذشته تجربه برگزاری پی در پی انتخابات را کسب کرده بودیم، گفت: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری و با تلاش شبانه روزی همه کارگزاران شاهد یک دستاورد بودیم مقام معظم رهبری بر دو راهبرد مهم «امنیت» و «سلامت» تاکید کردند.

جوهری گفت: در استان تهران دور دوم انتخابات را طبق برنامه انتخابات برگزار کردیم و همه چیز انجام شد و مشکلی نداریم. نکته بسیار مهم این بود که برای اولین بار همه شعب از ساعت 8 صبح شروع به انتخابات کردند و شعبه ای که دیر شروع به کار کند نداشتیم که کم و بیش بهترین عملکرد در گذشته بود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در خصوص روند تبلیغات کاندیداهای انتخابات گفت: زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات از ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه 23 تیرماه به پایان می رسد و به عموم مردم توصیه می کند با آرامش نامزد مورد نظر خود را اعلام کنند. . در زمان باقی مانده.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *