۲ سانتی‌متر با مدال برنز فاصله داشتم

تبلیغات بنری


ملی پوش دوومیدانی گفت: رکوردی که در ایران ثبت کردم 20 سانتی متر بالاتر از آخرین رکوردی بود که امروز ثبت کردم و انتظار داشتم در پاریس آن را بهبود ببخشم.

یورنا – ظفر ذاکر، تیم ملی پارادو و میدانی ایران در رقابت های پرتاب وزنه دسته F55 در پارالمپیک پاریس با اختلاف 2 سانتی متر به مقام چهارم دست یافت.

وی درباره عملکرد خود در این رقابت ها گفت: بازی های پاریس 2024 اولین تجربه من در بازی های پارالمپیک است. امروز شرایط جوی همراه ما نبود و بارش شدید باران عملکردم را تحت تاثیر قرار داد.

ذاکر ادامه داد: مدال آوران این رشته همگی اروپایی بودند و به این شرایط عادت داشتند. رکوردی که در ایران زدم 20 سانتی متر بیشتر از آخرین رکوردی بود که امروز ثبت کردم و انتظار داشتم در پاریس آن را بهبود ببخشم.

نماینده نیمه دوم تیم ملی دو و میدانی خاطرنشان کرد: رکورد من در بازی های آسیایی هانگجو 11.16 متر و رکورد نهایی من در مسابقات امروز 11.88 سانتی متر بود که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری را نشان می دهد. او همچنین رکورد 12.08 را در ایران به ثبت رساند. در مسابقات امروز با 11 رقیب روبرو شدم که تجربه رویارویی با هیچ کدام را نداشتم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *