۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان بوشهر تخصیص یافت

تبلیغات بنری


فرماندار شهرستان دیر از اختصاص 20 میلیارد ریال برای آزادی بازداشت شدگان جرائم غیرعمد در این شهرستان خبر داد.

یورنا – یونس هلکس فرماندار شهرستان دیر به فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت پلیمر آریاسول طی ماه های اخیر اشاره کرد و توضیح داد: در مراسمی که اخیرا برای آزادی زندانیان در فرمانداری برگزار شد، این شرکت مبلغ 20 نفر را اختصاص داد. میلیارد ریال برای آزادی زندانیان. زندانیان 4 شهرستان جنوبی در فرمانداری که سهم زیادی از مبلغ تامین شده توسط خیرین فرمانداری را شامل می شد.

به گفته وی، زندانیان جرایم غیرعمد همه افرادی هستند که بدون اطلاع از نتیجه عمل مرتکب جرمی اعم از خطاهای پزشکی، تصادفات رانندگی و… شده اند که عواقب مالی آن گریبان فرد را گرفته است.

بر اساس اعلام فرماندار دیر، پس از پرداخت این مبالغ، زندانیان پس از طی مراحل قانونی و بازگرداندن آنها به آغوش خانواده آزاد خواهند شد.

از تجهیز سالن ورزشی گرفته تا تامین نیازهای عمرانی

آرایشگران گفت: همچنین این شرکت مبلغ 6 میلیارد ریال برای توسعه سالن ورزشی شهرستان دیر به منظور روشنایی و کف سازی اعطا کرد.

فرماندار شهرستان دیر افزود: روستای سروستان وابسته به شهرستان دیر در خصوص نیازهای عمرانی خود درخواست هایی از این شرکت داشت که برای این امر مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی این شرکت با هماهنگی انجام شد. فرماندار

تامین سرمایش بیمارستان امام الهادی شهرستان دیر

به گزارش باربری، تهیه 12 دستگاه کولر گازی خنک کننده بیمارستان امام هادی (علیه السلام) شهرستان دیر از دیگر فعالیت های این شرکت بود.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات تنها در ماه های اخیر توسط این شرکت انجام شده است، تصریح کرد: این شرکت در سال های گذشته اقدامات زیادی را به نفع جامعه محلی و محیط زیست اطراف در حوزه کمیته امداد و مراقبت انجام داده است.

فرماندار شهرستان دیر به هم افزایی و تعامل متقابل این شرکت پلیمری با مسئولین این شهرستان اشاره کرد و گفت: هر زمان که شهروندی درخواست یا نیازی از جمله کمک به نیازمندان، آزادی زندانیان و یا توسعه زیرساخت های شهری را احساس کند، ما را دنبال می کنیم. آن را با شرکت مطرح می کنند و آنها نیز تعهدات و مسئولیت های اجتماعی خود را پیگیری می کنند و با علاقه دنبال می کنند.

باربارس در خاتمه درباره مذاکرات خود در خصوص اقدامات آتی در این زمینه توضیح داد: کمک به مشمولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک به آموزش و پرورش از جمله موضوعات مورد بررسی است.

وی ضمن قدردانی از مجموعه مدیریتی، مدیران و کارکنان این شرکت به دلیل توجه به تعهدات مسئولیت اجتماعی و توجه به پیرامون، این امر را ناشی از نگاه ویژه مدیرعامل و دبیر مسئولیت اجتماعی شرکتی دانست.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *