یک تیم خاص نمی‌گذارد قوانین به درستی اجرا شود/ یک دلیل فوتبال ایران را از المپیک دور کرده

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چند سالی است که درباره جذب یک هافبک مصمم صحبت می کنیم اما هر بار به دنبال بازیکنانی هستند که ممکن است روی نیمکت بنشینند.

محمد نوری در گفت و گو با میزان در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال، وی تصریح کرد: آبی ها با وجود خریدهای خوبی که انجام دادند و اردوی پیش فصلی که در ترکیه برگزار کردند، شرایط خوبی را ایجاد کردند. امیدوارم خریدهای خارجی تموم بشه. کاکوتا و آندونگ بازیکنان با تجربه ای هستند.

وی ادامه داد: اگر 2 بازیکن خارجی مد نظر باشگاه باشد در صورت اضافه شدن تقریبا می توان گفت که در نقل و انتقالات پیروز شده ایم. البته اگر این دو بازیکن اضافه نشوند باز هم در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داریم و باید به سامی خسته نباشید بگوییم. فکر می کنم ماشاریپوف می تواند نقش بازیساز خوبی را ایفا کند. ما چندین سال است که در مورد جذب یک هافبک طراحی شده صحبت می کنیم، اما هر بار آنها به دنبال بازیکنانی هستند که ممکن است روی نیمکت بنشینند. بازی ها 10 روز دیگر شروع می شود و آنها باید همه چیز را تکمیل کنند.

آنچه مهم است آرامش و تمرکز تیم استقلال و کادر فنی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اردوی آبی پوشان گفت: اردوی ترکیه موثر بود و بازیکنان دور از حاشیه بودند و مهم ترین چیزی که دیدم این بود که جواد نکونام در سکوت کارها را جلو می برد. خبری که انگار اتفاق نیفتاده است! گواد نکونام برخلاف فصل گذشته تمرکز خوبی روی تیم دارد. باشگاه و مدیریتش تلاش زیادی برای تقویت تیم کرده اند و امیدوارم با برنامه ریزی دقیق مسابقات اول را با عالی پشت سر بگذاریم و با جمع آوری امتیازات لازم تیم قهرمان شویم. به نظر من امسال آرامش خوبی در اردوی آبی بوکان برقرار است و هواداران هم از این آرامش لذت خواهند برد.

درویش با کمک تاج قوانین را دور می زند

نوری دلیل اصلی دور زدن قوانین را مدیران پرسپولیس عنوان کرد و گفت: علی کریمی و قیدی شرایط آمدن به استقلال را نداشتند و نباید زحمات مالک و مدیریت به این دلیل خدشه دار شود. اگر نمی توانیم چند بازیکن را جذب کنیم به این دلیل است که مانند یک تیم خاص از قوانین فراتر نرفته ایم. به نظر من تاج محل باید قوانین را یک بار برای همیشه اجرا کند و جلوی بی قانونی قرمزها را بگیرد. تظاهر به مظلومیت می کنند و زیر چهره مظلوم خود پنهان می شوند. به نظر من تاج هم ظاهر رنگارنگی دارد و از صنف تا تلویزیون به سمت رنگ خاصی گرایش پیدا می کنند. اگر قوانین سقف قرارداد به صورت جدی اجرا نمی شود به این دلیل است که مدیران پرسپولیس از نفوذ خود برای دور زدن برخی قوانین استفاده می کنند و در این بین دود به چشم هواداران و بازیکنان پیشکسوت استقلال می رود. اتحادیه باید یک بار برای همیشه این موضوع را قاطعانه پیگیری کند و تبعیض را کنار بگذارد. آنها قوانین را دور می زنند و سپس همه تیم ها را از مقامات بالاتر جریمه می کنند.

ده ها سال است که پول برای فوتبال هدر می رود

وی در خصوص تغییر ورزشگاه سرخ ها در فصل آینده لیگ برتر گفت: من به شخصه برای فوتبال ایران متاسفم! آنها چندین دهه نتوانستند کار مثبتی انجام دهند، همیشه پول هدر دادند و قدمی برای اعتلای فوتبال ایران برنداشتند. مشکل فوتبال ما این بود که به هیچکس آسیبی نرسید و پول ها همیشه به شکل غیر اصولی هدر می رفت. بد است فوتبال ایران فقط یک استادیوم خوب دارد که به دلیل مدیریت ضعیف از دسترس خارج است. باید توضیح دهند و بگویند دلیل اخراج مجارها از ورزشگاه آزادی دقیقا چه بوده است؟! ورزشگاه تختی موقعیت خوبی ندارد و مهمتر از آن شرایط خوبی ندارد. این ورزشگاه از نظر چمن، سکوها و … وضعیت خوبی ندارد. بهتر بود مسابقات به جای استادیوم تختی در پارک برگزار می شد! متأسفانه مسئولان اتحادیه هر کاری می خواهند انجام می دهند و هیچکس نمی تواند بگوید چرا این اتفاق می افتد. با این کار به پیشکسوتان و هواداران بی احترامی می کنند. متاسفانه فوتبال ما همین است و باید خجالت بکشیم.

متأسفانه افراد دلسوز بالاتر از جوانان نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه مربیان و کسانی که در راس تیم جوانان بودند او را از المپیک دور کردند، خاطرنشان کرد: تیم های اصلی ما مشکلات زیادی دارند که نمی توانیم به همه بگوییم. . . خانه به طور کامل ویران شد. متأسفانه افراد غیر دلسوز هدایت تیم های اصلی را بر عهده می گیرند و به خاطر پول، افراد بی استعداد را به فوتبال ایران معرفی می کنند و برخی بازیکنان که استعداد دارند به دلیل بی پولی به بیراهه می روند. مدیران، مربیان و سکانداران تیم امید باعث شده اند تا دهه ها رنگ فوتبال ما در المپیک دیده نشود. وقتی 3 میلیارد برای بازیکن خرج می کنند، باید عمق فاجعه را درک کنید. این افراد باید حذف شوند و افراد پاک و درستکار جایگزین شوند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *