گل‌های پرسپولیس در نخستین بازی تدارکاتی پیش‌فصل + ویدیو

تبلیغات بنری


تیم فوتبال پرسپولیس عصر دیروز در اولین دیدار تدارکاتی خود به یک پیروزی گل دست یافت.

یورنا- تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در اولین دیدار تدارکاتی خود با گل های یاسین سلمانی (41)، مهدی عبدی (45 از ضربه پنالتی) و حسین حاجی زاده (82) به پیروزی کامل دست یافت.

گل های این دیدار را در زیر مشاهده کنید:

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر عرب خلیج فارس که دوران سخت و دشواری را پشت سر می گذارد، روز گذشته (یکشنبه) در دیدار تدارکاتی به سرپرستی عباس به مصاف جمع نخبگان امید و جوانان آکادمی این باشگاه رفت. آقایی بازیکن سابق پرسپولیس و مربی فعلی تیم امید این باشگاه.

این دیدار در حالی برگزار شد که مدیر فنی برخی از بازیکنان را از حضور معاف کرد. سعید صدیقی که پس از عمل جراحی و ریکاوری به تمرینات بازگشته است، در حال حاضر زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد تا اینکه آمادگی او برای تمرینات سنگین و بدنسازی قطعی شود. امید عالیشاه و عیسی نیز به دلیل مصدومیت جزئی کار سختی را انجام دادند. علی علیپور و فرشاد احمدزاده که به تازگی به این تیم پیوسته اند تمرینات خود را زیر نظر نزار گاریدو و سیسی مربی بدنساز انجام می دهند.

پرسپولیس در این دیدار در دو نیمه با دو ترکیب متفاوت به میدان رفت. امیررضا رفیعی، علیرضا عنایت زاده، سهیل صحرایی، فرشاد فرجی، محمدمهدی احمدی، سروش رفیعی، محمد خدابندلو، وحید امیری، یاسین سلمانی، ابوالفضل بابایی و مهدی عبدی نفراتی بودند که گاریدو با آنها بازی را آغاز کرد.

پرسپولیسی ها در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتند اما با مقاومت بازیکنان آکادمی مواجه شدند. این تلاش ها تا دقیقه 40 به ثمر نرسیده بود که شاگردان گاریدو می توانند حداقل در سه مرحله تاکنون به گل برسند. این اتفاق تا دقیقه 41 رخ نداد و سروش رفیعی حمله را تدارک دید. پاس او به مهدی عبدی رسید که در پایان یکی از آن فرارهای تند، او با یک پاس برنده توپ را به یاسین سلمانی داد و قفل دروازه را نیز شکست.

مهدی عبدی دقایقی بعد در حمله ای دیگر در داخل محوطه جریمه خطا کرد. خودش پشت ضربه ایستاد و توپش را تبدیل به گل کرد. نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان رسید.

نیمه دوم با ترکیب مهرشاد اسدی، مرتضی پورعلی گنجی، حسین کنعانی زادگان، محمدرضا میرشاویان، سمیر حبوباتی، مسعود ریجی، سینا اسدبیگی، امید فهمی، حسین حاجی زاده، محمد بدابا و علیرضا خدادادی آغاز شد. قرمزها در این نیمه برتری خود را حفظ کردند. علیرضا خدادادی و حسین حاجی زاده تا دقیقه 82 تا آستانه گل پیش رفتند که در فاصله 18 قدمی حاجی زاده در کرنر صاحب توپ شد و مدافع حریف را به جلو برد و با ضربه پای چپ به گل رسید. این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *