گفت‌وگوی تلفنی و تقدیر وزیر نیرو از جهادگران نیروگاه رامین اهواز

تبلیغات بنری


وزیر نیرو از تلاش متخصصان نیروگاه رامین اهواز برای جلوگیری از از کار افتادن واحد نیروگاه و انجام تعمیرات در حالت آماده به کار در دمای 70 درجه سانتی گراد تشکر و قدردانی کرد.

یورنا – به گزارش پرتال رسانه ای وزارت نیرو (پافان)، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در تماس تلفنی با کارگران نیروگاه رامین اهواز از تلاش جهادی آنان در رفع مشکل فنی و جلوگیری از نیروگاه قدردانی کرد. از رفتن از محصول.

محرابیان تعهد، ایثار و مسئولیت همه کارکنان وزارت نیرو برای ارائه خدمات پایدار و مستمر به ویژه تامین برق مورد نیاز شهروندان در فصل تابستان و اوج مصرف برق را از جمله ویژگی های بارز این کارکنان دانست.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مردم عزیز کشورمان نیز با صرفه جویی و نظارت بر الگوی مصرف برق، امکان بهره مندی همه شهروندان از این انرژی را فراهم کنند.

این نیروگاه می تواند دمای 70 درجه سانتیگراد را برای ادامه روشنایی خانه های مردم تحمل کند

نشتی کندانسور نیروگاه رامین اهواز در دمای کاری 70 درجه سانتیگراد در کمتر از 18 ساعت در حالت آماده باش نیروگاه توسط متخصصین داخلی تعمیر شد در حالی که دمای داغ ترین چایی که تا به حال نوشیده ام 65 درجه است. . .

اگر هوای اهواز در تیرماه مانند جهنم باشد، محیط زیست نیروگاه رامین خوزستان «طبقه آخر این جهنم» خواهد بود. این بخشی از سخنرانی رضا خسروی، مجری نیروگاه است. در حالی که نیروگاه رامین اهواز از خرابی دور نبود و فعالیت به دلیل نشت کندانسور متوقف شد، مهندسان و بهره برداران توانستند با تعمیر توربین در حالت آماده به کار از توقف تولید برق جلوگیری کنند.

دمای اطراف توربین در حالت آماده به کار بیش از 70 درجه و رطوبت بالای 95 درصد است. دمای چای داغی که نوشیده اید 65 درجه است.
تعطیلی نیروگاه رامین اهواز با تعطیلی برخی از شهرهای استان خوزستان در گرم ترین دوره سال به پایان می رسد.

رضا خسروی، کارشناس توربین نیروگاه رامین می گوید: مهندسان از ساعت 9 صبح روند رفع نشتی کندانسور نیروگاه رامین اهواز را آغاز و ساعت 15 فردا بدون توقف کار نیروگاه به پایان رساندند.

رعایت توصیه های مصرف بهینه از جمله رعایت دمای مناسب، خاموش کردن کولر در زمانی که کسی در خانه نیست و موارد دیگر علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، باعث کاهش فشار کاری کارگران نیروگاه نیز می شود.

فراموش نکنیم که تولید برق در گرمای بیش از 70 درجه، کودکان ایرانی در سنگرهای خدماتی فداکاری می کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *