گفت‌و‌گوی تاج و قلعه‌نویی برای برنامه‌ریزی جهت حضوری موفق در جام‌جهانی

تبلیغات بنری


رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال پس از قرعه کشی مرحله سوم جام جهانی 2026 به گفت و گو پرداختند و رقبای تیم ملی در این رقابت ها را مشخص کردند.

یورنا – به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال. مهدی تاجرئیس فدراسیون پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 با مهدی محمد نبیو نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم ملی نیز امیرقلینیمدیر فنی تیم ملی صحبت کرد.

رئیس فدراسیون در این تماس تلفنی بر لزوم برنامه ریزی منسجم و همه جانبه برای آماده سازی تیم ملی برای حضور در این رقابت ها تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد کادر فنی توانمند و بازیکنان پرتلاش تیم ملی از توانمندی لازم برخوردار باشند. اقامتی دلپذیر و فراموش نشدنی صعود به جام جهانی 2026.

وی همچنین رایزنی های فشرده انجام شده توسط فدراسیون برای پیگیری برنامه های مربوط به حمایت بهینه از تیم ملی برای حضور موفق در این مسابقات را بررسی کرد.

در این گفت و گو امیرقلینی مدیر فنی تیم ملی که از زحمات انجام شده تقدیر کرد، از عزم ملی پوشان برای کسب موفقیت های جدید صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد در این مسیر حمایت همه جانبه همگان صورت گیرد. نهادهای مربوطه با تیم ملی کشورمان همگام خواهند بود

در این گفتگو رئیس فدراسیون نیز دقایقی را با مهدی مهدوی کیاکاپیتان سابق تیم ملی به صحبت پرداخت و برای او در عرصه حرفه ای آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *