گزارش حسابرسی شرکت مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران تصویب شد

تبلیغات بنری


همزمان با دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی مجموعه ایستگاه های مترو و برون شهری تهران در سال 1402 بررسی و تکلیف این گزارش به تصویب رسید.

یورنا – به گزارش شهری، مشام نوروزیان رئیس شرکت مجتمع های ایستگاه های مترو تهران و حومه در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن بررسی گزارش حسابرسی سال 1402 این شرکت با بیان اینکه طی 17 سال شرکت 50 مجتمع ایستگاهی را ساخت 32 مجتمع تحویل شد: این شرکت هنوز اساسنامه ندارد و طی چند ماه گذشته اساسنامه آن تنظیم شده و منتظر نهایی شدن آن هستیم.

وی ادامه داد: هر سال برای شرکت برای اخذ مجوز تعیین تکلیف می شود و 1200 میلیارد تومان وظیفه فروش ملک داشتیم که 4 هزار میلیارد تومان آن فروخته شد و 800 میلیارد تومان در سال قبل اخذ شد.

نوروزیان با اشاره به مطالعات 38 ایستگاه گفت: مطالعات TOD ادامه دارد و هر ساله انتظار داریم تا سال 1420 تعداد مجتمع های ایستگاهی ساخته شود.

آقای جعفر تشری الهاشمی، رئیس سازمان عمران و حمل و نقل شورا در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در شهرداری با مدیریت پایدار مواجه نیستیم، گفت: موضوع ما بحث اساسنامه و ملحقات آن نیست و اشکال دارد، اما اصل موضوع نادیده گرفته شده است. ما باید هر سال 10 تا 15 مجتمع ایستگاه ایجاد کنیم.

وی افزود: نبود برنامه مشخص برای ایستگاه ها و عدم شناخت دقیق مسائل باعث شد تا خروجی خاصی نداشته باشیم. ما در این زمینه مشکل جدی داریم و می خواهیم در جلسه ای جداگانه تکلیف را مشخص کنیم.

تشری الهاشمی گفت: شهرداری موسسات و شرکت های زیادی دارد که کارایی و تولید ندارند، یادآور شد: نتوانستیم سرمایه گذار جذب کنیم و منابع اعتباری را در نظر بگیریم.

لازم به ذکر است تخصیصات مندرج در گزارش حسابرسی سال 1402 شرکت مجتمع ایستگاه مترو تهران با حداکثر رای موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *