گاریدو هیچ‌وقت ثبات نداشته؛ با پس‌مانده‌های کی‌روش و برانکو سر می‌کنیم!/ صندلی مدیریتی به درویش وفا نمی‌کند

تبلیغات بنری


گفتگو

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس تهران در خصوص دیدار سرنوشت ساز این تیم مقابل تراکتور تبریز گفت: هر سال از قهرمانی تراکتورسازی و سپاهان صحبت می شود و در پایان فصل و دیدارهای سرنوشت ساز به هیچ نتیجه ای نمی رسند!

امیرحسین اصلانیان وی در گفت وگو با میزان، با بیان اینکه بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در شرایط فعلی حساس تر از دربی است، گفت: نیمی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس را تراکتورسازی خریداری کردند و علاوه بر این، نقل و انتقالات بهتری نسبت به سایرین داشتند. رقبا و پرسپولیس کم کم در حال پیشرفت است. اکنون زمان رفع نقاط ضعف او است. با جذب میلاد محمدی پرسپولیس بهتر شد و اگر علی قلی زاده او همچنین می تواند به ترکیب تیم در خط حمله اضافه کند، آنها به مسیر رقابت و قهرمانی بازگردند.

وی افزود: ممکن است پرسپولیس با همان ترکیب بازی قبل وارد زمین شود و در ظاهر فقط نام پرسپولیس در این بازی بزرگ باشد و در واقع تراکتور بسیار قوی است. اما نمی توان به این موضوع بسنده کرد چون هر سال بحث تراکتور و سپاهان مطرح می شود اما همچنان در پایان فصل می بینیم که قهرمان نمی شوند. امیدوارم پازل تاکتیکی گاریدو تکمیل شود تا بتوانیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

حالا بازی تراکتورسازی و پرسپولیس حساستر از بازی دربی است

اصلانیان تصریح کرد: به هر حال این مسابقه رقابتی سخت و نفس گیر است و پرسپولیس به عنوان تیم میهمان شرایط سخت تری دارد و تراکتور نیز تیمی بزرگ و بسیار پرطرفدار با هواداران زیاد است. پرسپولیس می تواند در این دیدار پیروز شود اما تراکتورسازی می تواند با تمام وجود جلوی پرسپولیس را بگیرد. در لیگ برتر شانس قهرمانی داریم اما در لیگ الیت به نظر من پرسپولیس شانسی ندارد و نبردی نابرابر با رقبای متمول عرب است. چهار تیم سپاهان، استقلال، تراکتور و پرسپولیس آنها برای قهرمانی رقابت می کنند و پرسپولیس نسبت به رقیبش کار سخت تری در پیش دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تائید کرد: متأسفانه میانگین سنی تیم پرسپولیس بالاست و بارها گفته ام که میانگین سنی بالا به تیم آسیب می زند و اگر پرسپولیس آرزوی رقیب در سه جام را داشته باشد، نمی تواند رقابت کند. با تیمی که میانگین سنی اش بالای 30 سال است باید در تورنمنت های مختلف بجنگد و ستون های حمایتی اش بالای 33 سال است و هنوز وضعیت دروازه بان باشگاه مشخص نیست و مثل هندوانه بسته است و باید ببینید عملکرد او چگونه خواهد بود.

میانگین سنی بالای بازیکنان به پرسپولیس ضربه می زند

وی ادامه داد: فقط امیدوارم بازیکنان بتوانند از فرصت ها استفاده کنند چرا که وقتی بازی اول را تماشا کردم با توجه به اینکه بازیکنان سن و سال بالایی دارند و تجربه زیادی دارند احساس کردم فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد اما اتفاق نیفتاد. آنها چارچوب دروازه را از دست داده اند و تنها کسی که می تواند به بازیکنان آرامش بدهد کادر فنی است. به هر حال ما همدیگر را خیلی خوب می شناسیم خوان کارلوس گاریدو برای پرسپولیس سرمربی نداریم و تنها آماری که دارم این است که در 8 سال اخیر تقریباً در نیم فصل از 5 تیم جدا شده و ثبات فنی و عملکرد خوبی نداشته است که خوب است. . نکته مهم.

اصلانیان تصریح کرد: امیدوارم گاریدو طوری تیم را ببندد که مثل تجربیات اخیرش با مشکل مواجه نشود و بتواند تا پایان فصل بماند زیرا هواداران سکوهای بزرگ و کوچک را نمی شناسند و فقط نتیجه و پیروزی را از آن می خواهند. تیم باشگاه که البته حق آنهاست و در این شرایط اقتصادی دوست دارند تیمشان را دنبال کنند و مسابقات را از نزدیک دنبال کنند. از علی پروین در پرسپولیس بزرگتر نداریم! در سالهای دور پس از بازی با فجر اسپاسی شیراز آنها او را مجبور کردند روی نیمکت باشگاه ننشیند و تنها کاری که پرسپولیسی ها انجام می دادند این بود که به دنبال نتیجه باشند.

پلتفرم های بزرگ و کوچک فن نمی دانند!

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: نمی دانم چرا رضا درویش اینقدر دیر به نقل و انتقالات فکر کرد، هرچند وقت زیادی داشت و این مشخص است. عوامل آنها در بازار نقل و انتقالات نسبت به سایر تیم ها قوی تر هستند و امیدوارم همچنان به جذب یک مهاجم خوب ادامه دهند. من خودم مهاجم بودم و می دانم که تیم ها برای برد و گرفتن سه امتیاز به یک مهاجم خوب نیاز دارند، متأسفانه از نظر بازیکنان هجومی و بازیکنی مثل او پولدار نیستیم. زیاد او امید باشگاه است، اگر هیچ یک از تیم های بزرگ دنیا را نمی بینید که امیدوار به جذب مهاجم بالای 35 سال باشند.

وی خاطرنشان کرد: مهاجم سن و تاریخ پایان دارد و اگر استثنا را کنار بگذاریم اوج مهاجم بین 18 تا 28 سال است و در 30 سالگی به بالا وارد مرحله انقراض می شود اما متاسفانه. در کشور ما در ساختار پایه و آکادمی مشکلات زیادی وجود دارد و در رده های سنی یک ستاره نداریم که بتوانیم به آن امیدوار باشیم. امیرقلینی سرمربی تیم ملی سرش شلوغ است. فوتبال صنعت بزرگی است که گردش مالی بالایی دارد اما در کشور ما به جز رشد سرمایه ها و هزینه ها پیشرفتی نداشته ایم و از نظر کیفی هم سطح بازی ها وحشتناک است.

فوتبال ما حول محور بقایای کی روش و برانکوها می چرخد

اصلانیان تاکید کرد: به عنوان مثال اگر تلویزیون را سیاه و سفید تماشا کنید، بیننده تشخیص نمی دهد که پرسپولیس کدام تیم است، چرا که بین تیم های لیگ برتری مثل قبل از نظر سطح و تکنیک تفاوتی وجود ندارد و کیفیت فوتبال ما هم همین است. نیز کاهش یافت. . چون بازیکن تولید نکردیم و مانده های قدیمی داریم برونکو و کیروز ما در حال تمام شدن هستیم! تجهیزات فوتبال ما هم وحشتناک است و صحبت از آن هم خنده دار است و هم تلخ. به جای ساختن، فقط خراب می کنیم!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: تیم های تهرانی ورزشگاه و زمین ندارند و پرسپولیس بیرون از آزادی ضعیف می شود و این را شخصا در زمان بازی احساس کردم و در سال های گذشته شکست خوردیم. مسابقات در ورزشگاه تختی برگزار می شود. ورزشگاه تختی انرژی بسیار سنگینی دارد چون به کوه چسبیده است و بازیکنان تهرانی اصلا آمادگی این انرژی سنگین را ندارند. در ادامه خواهید دید که ورزشگاه آزادی، پرسپولیس و استقلال با این مشکل چند امتیاز از دست خواهند داد.

من به این باور رسیده ام که عمداً فوتبال ایران را اصلاح نمی کنند!

وی افزود: به این باور رسیده ام که نمی خواهند فوتبال ما عمداً درست شود! عمدا دارند ورزشگاه اصفهان را خراب می کنند و حالا یا غافل هستند یا هدفشان این است و با یک کامپیوتر ساده مثل VAR سروصدا می کنند، وضعیت داوری ما این است و قبول می کنند، ما را نمی خواهند. برای پیشرفت در فوتبال وگرنه آوردن چهار کامپیوتر و وسیله ساده و خرید یک رول چمن از هلند در میان اینهمه هزینه های شگفت انگیز و زیاد در فوتبال ایران کار سختی نیست! مهدی تاج او تجربه زیادی در فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد اما وضعیت ما این است!

اصلانیان خاطرنشان کرد: کشورهای عربی با این آب و هوای وحشتناک بهترین ورزشگاه ها را دارند و ورزشگاه تیم درجه یک آنها هر کدام از این موارد را دیده ام حتی بازی در لیگ درجه دو و واقعا هم هست مقایسه امکانات بالای تیم های عربی با سایر تیم ها امکان پذیر نیست.

کرسی مدیریت به هیچکس وفادار نبود حتی شما جناب درویش!

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: درویش باید بداند که این صندلی مدیریتی به هیچکس وفادار نبوده و به شما هم نخواهد بود! گاهی اوقات فتح الله زاده وقتی در مسائل اقتصادی به مشکل برخورد کرد با آن پیشینه خوب خیلی راحت صندلی اش را ترک کرد و این صندلی برای درویش هم همینطور خواهد بود و اگر نتیجه نگیرند همانطور که گفتم سکوها رحم نمی کنند. برای او در مجموع امیدوارم اعضای تیم بیشترین امتیاز را در نیم فصل اول کسب کنند تا در پایان فصل با مشکل مواجه نشوند و در مدت زمان کوتاه باقی مانده دوباره تیم تقویت شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *