گاریدو جدی و سختگیر است/ اردوی ترکیه و تمرینات سنگین به ما کمک می‌کند

تبلیغات بنری


هافبک پرسپولیس گفت: با کادر فنی جدید و تمرینات سختی که انجام داده ایم همچنان به دنبال کسب نتایج خوب هستیم.

یورنامسعود ریگی وی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع لیگ، اردوی ترکیه، کادر فنی جدید و فصل آینده صحبت کرد.

* در مورد شرایط تیم صحبت کنید. تمرینات بدنی سختی که تیم پشت سر گذاشت و اردویی که در ترکیه برگزار شد.

قبل از اردو تمرینات منظم و خوبی در تهران داشتیم. گاریدو در روزهای اولیه با بازیکنان آشنا شد و به تدریج فشار تمرینات را هر روز افزایش داد. اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم که تمرینات بدنی فشرده و بازی های تدارکاتی نسبتا خوبی داشتیم. در این مدت قبلا تمرینات پرفشاری داشته ایم که فکر می کنم قطعا در طول فصل به ما کمک خواهد کرد.

* کار با کادر فنی و مربیان جدید چگونه است؟

گاریدو مربی حرفه ای است و از روز اول تمرین در کارش بسیار جدی و سختگیر است. هر مربی افکار و ایده های خودش را دارد و سعی کرده ایده هایش را در تیم پیاده کند. انشاالله در طول فصل با تمرینات خوب و تلاش زیاد و برنامه ای که آقای گاریدو از نظر تاکتیکی برای تیم تدارک دیده اند بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم یک بار دیگر دل هواداران عزیز را شاد کنیم.

* بازیکنان زیادی از پرسپولیس رفتند و بازیکنان جدیدی آمدند که در این میان بازیکنان باتجربه و جوانی داریم. نظرت در مورد ترکیب فعلی تیم چیست؟

بله، چند بازیکن تیم هم در بین خود داشتیم. اول از همه برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. اما پرسپولیس همیشه نشان داده به فردی وابسته نیست و هر سال برای قهرمانی می جنگد. این روحیه ای است که در تمام این سال ها چه زمانی که در تیم نبودم و چه الان از پرسپولیس شناختم. امیدوارم امسال با بازیکنان جدید و حفظ ساختار اولیه تیم بتوانیم با تلاش زیاد و حمایت هواداران به نتیجه برسیم و موفقیت های فصل قبل را تکرار کنیم. .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *