گاریدو توان دگرگون کردن پرسپولیس را ندارد/ حق داوران را پرداخت کنید به var نیازی نیست!

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من شخصا به گاریدو شک دارم و بارها در مصاحبه ها گفته ام که او مربی نیست که بخواهد پرسپولیس را عوض کند.

ضیاء عربشاهی وی در گفت وگو با میزان، درباره قرعه کشی فصل آینده لیگ برتر ایران گفت: همه مسابقات به نوعی چالش برانگیز و سرنوشت ساز هستند و باید از ابتدا با قدرت پیش برویم. اولین بازی را در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن برگزار می کنیم و باید از این فرصت استفاده کرده و امتیاز لازم را از گاندو بگیریم. دربی هفته ششم همیشه برای پرسپولیس خوش یمن بود.

وی ادامه داد: همه مسابقات این فصل سخت خواهد بود و نباید آنها را دست کم بگیریم. تیم هایی که اخیراً به لیگ برتر صعود کرده اند از نظر کیفی دست کمی از آنها ندارند و با تمام وجود برای کسب نتایج مورد نیاز برای حضور موفق در اولین تجربه خود در لیگ برتر حاضر خواهند شد. به نظر من همه مسابقات برای پرسپولیس و شاگردان سرنوشت ساز است گاریدو از همان ابتدا باید میخ اول را محکم بکوبند. تنها شک من به سرمربی تیم است و امیدوارم وقت زیادی برای شناخت لیگ برتر تلف نکند.

تنها شک من عملکرد گاریدو در فصل جدید است

پرسپولیسی ها درباره حضور گاریدو روی نیمکت با لباس قرمز و شک و تردید نسبت به عملکرد او توضیح داد: من شخصا به گاریدو شک دارم و بارها در مصاحبه ها گفته ام که او مربی ای نیست که بخواهد پرسپولیس را متحول کند. من نمی خواهم چیز بدی در مورد او بگویم و این نظر شخصی من است. ما سال هاست شرایط پرسپولیس را دیده ایم و در بردها و شکست ها در کنار این تیم بوده ایم و بی انصافی است که بگوییم ضیاء عربشاهی شمشیر را بسته است. من دوست ندارم وقتی مربی می گوید باید تا 5 یا 6 هفته فرصت داشته باشد زیرا زمان زیادی را تلف می کند و می تواند جایگاه تیم را در جدول خراب کند. هواداران پرسپولیس همیشه دوست دارند در بالای جدول باشند و آنهایی که در فضای مجازی پست می گذارند و خود را نشان دوران می دانند، من خودم فقط زمانی به حرف هایم می رسم که تیم نتیجه نگیرد. من همیشه به نفع تیمم صحبت کرده ام و قهرمانی پرسپولیس برایم مهمتر از هر چیز دیگری است.

پرسپولیس با وجود رفتن چند بازیکن همچنان ستاره است

عربشاهی با بیان اینکه با رفتن پرسپولیسی ها همچنان تیم شیرهای سرخ پر ستاره است، گفت: بارها گفته ام و باز هم می گویم با اینکه بازیکنان زیادی از این تیم رفتند اما به جای آن بازیکنان خوبی به پرسپولیس اضافه شدند. بهترین کار تمدید قرارداد گلسیانی است، اما به غیر از آن به یک مدافع میانی خوب دیگر نیاز داریم. خبرهایی درباره حضور این بازیکن الجزایری شنیدم و فیلم های بازی او را دیدم، فکر می کنم بازیکن بدی برای پرسپولیس نیست. متاسفانه بعد از جدایی مایک بازیکن قطری یک دفاع چپ خوب را از دست دادیم و باید جانشین خوبی برای او پیدا کنیم. با توجه به اینکه در لیگ های زیادی حضور داریم، باید بازیکن تعویضی داشته باشیم و همچنین مهاجم شش دانگ را در جلو جذب کنیم. استفاده از جوانان در این مورد بسیار موثر است و قطعا پاسخگوی اعتماد توده ها خواهند بود. خیلی از بازیکنان امید پرسپولیس شایسته حضور در تیم ارتش سرخ هستند.

وقتی پول های نجومی به بازیکنان می دهید باید از داوران حمایت کنید

وی در خصوص کمک داور ویدیویی فصل جدید لیگ ایران تاکید کرد: تاج مشکلی ندارد اما کارش را هم بلد است. اکثر نیمکت هایی که در فوتبال بین المللی داریم را مهدی تاج ساخته است. به نظر من باید دستمزد داوران به طور کامل و حتی افزایش حقوق داده شود که در این صورت جان خود را نجات می دهند. وقتی قدر داوران را ندانیم، وقتی VAR بیاید پیشرفت نخواهیم کرد. اگر می‌خواهیم فساد را از بین ببریم، باید حقوق قضات را بدهیم تا مبادا به رشوه لنگ برای دیگران تبدیل شوند. وقتی به بازیکنان مبالغ گزافی پرداخت می کنیم، باید برای داوران هم ارزش قائل شویم. درخواست من از مهدی تاج افزایش حقوق داوران و پرداخت به موقع آنهاست تا فوتبال ما روز به روز پیشرفت کند و دیگر نیازی به کمک داور ویدیویی نداشته باشیم. سپس اگر داوران اشتباه کنند باید جریمه یا اخراج شوند.

2 پخش کننده معروف فکر می کنند که چیزهای زیادی در مورد المپیک می دانند؟

وی در پایان گفت: ما همیشه فرصت حضور در المپیک را داشته ایم اما به دلیل بی تدبیری برخی ها از دست دادیم، خاطرنشان کرد: در گذشته در رشته فوتبال در المپیک می توانستیم بازی کنیم در لس آنجلس و مسکو، اما به دلیل حماقت، برخی از ما این فرصت را از دست دادیم. دو مجری تلویزیون که نمی دانند چطور دستشان را بگیرند درباره این مسائل صحبت می کنند. تعدادی از صدا و سیما در زمینه تدوین ورزشی غرفه گواهینامه دریافت کردند و یکی از آنها تیم داشت. در سال های گذشته می توانستیم در المپیک مسکو و لس آنجلس شرکت کنیم، هرچند در مسابقات مقدماتی قهرمان شدیم و وقتی اعزام شدیم ما را محروم کردند و نتوانستیم شرکت کنیم. اکنون ایموجی‌ها در مورد ورزش نکردن ما صحبت می‌کنند و انگار خیلی چیزها را می‌فهمند. بر اساس شناختی که از فوتبال دارم و شایستگی هایی که کسب کرده ام، به خوبی می دانم کجا صحبت کنم و کجا صحبت نکنم.

وی امروز ادامه داد: یک سری از بازیکنان تیم ملی ناسپاس و با توجه به اعداد نجومی که دریافت می کنند هیچ کمکی به فوتبال ملی نکرده اند. ۹۹ سرمربی ما با عوامل چرخشی و مدیران فوتبالی که در لیگ برتر دست به دست می‌شوند، هم‌طرف هستند. حالا به نظر شما می توانیم آینده فوتبال را اینگونه بسازیم. کسانی هستند که به فوتبال ما خیانت کردند، اما کاری که من برای فوتبال ایران انجام دادم، خیلی از حاضران نتوانستند انجام بدهند و مشکل این است که ما مثل بعضی ها خودمان را قربانی نمی کردیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *