کی‌یف فرصت دارد پیشنهاد پوتین را بپذیرد

تبلیغات بنری


روسیه می گوید اگر اوکراین با پیشنهاد پوتین در مورد طرح صلح موافقت نکند، پیشروی نیروهای روسیه ادامه خواهد داشت و تعیین مرزهای منطقه حائل که به نفع کی یف نیست، دشوار خواهد بود.

یورنا نایب رئیس شورای امنیت روسیه گفت: کیف اکنون فرصت دارد پیشنهاد ولادیمیر پوتین را بپذیرد، در غیر این صورت پیشرفت روسیه ادامه خواهد داشت.

این مقام ارشد روسیه هشدار داد: اگر روسیه به پیشروی خود ادامه دهد، تعیین مرزهای منطقه حائل دشوار خواهد بود و این به نفع کی یف نیست.

تخریب یک انبار تسلیحات در اوکراین

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که توپخانه و نیروی هوایی روسیه یک انبار توزیع نیروهای مسلح اوکراین، یک ایستگاه رادار و دو سکوی پرتاب سامانه پدافند هوایی اس-300 را منهدم کردند.

علاوه بر این، کارگاهی برای تولید پهپادهای تهاجمی، انبار تجهیزات فنی نظامی تیپ 44 توپخانه نیروهای مسلح اوکراین که در آن تسلیحات و تجهیزات نظامی عرضه شده توسط غرب تخلیه و توزیع می شود در 124 منطقه نیز مورد حمله نیروهای روسی قرار گرفت.

چین: روابط با روسیه الگویی از روابط بین المللی ایده آل است

لیو جیانچائو، رئیس بخش روابط بین‌الملل کمیته مرکزی حزب حاکم در چین، تاکید کرد که روابط با روسیه یک الگوی ایده‌آل برای روابط بین‌الملل است.

ژیان ژائو در دیدار با دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: روابط چین و روسیه به الگویی ایده آل برای نوع جدیدی از روابط بین المللی و روابط بین قدرت های بزرگ همسایه تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین چین و روسیه است.

آتش سوزی در مخزن فرآورده های نفتی در روستوف رخ داد

وزارت اورژانس روسیه اعلام کرد که بر اثر حمله پهپاد اوکراینی در یک مخزن فرآورده های نفتی در روستوف آتش سوزی رخ داده است.

بر اساس اطلاعیه و اطلاعات عملیاتی این وزارتخانه، آتش سوزی در زمینی به مساحت حدود 5000 متر مربع رخ داد.

ادعای سالیوان در مورد استفاده اوکراین از تسلیحات آمریکایی

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا می‌گوید: تأیید ما در مورد استفاده کیف از تسلیحات آمریکایی در داخل روسیه شامل هر سایتی است که توسط نیروهای روسی برای حمله به اوکراین استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *