کیفیت هوای «ناسالم» برای گروه‌های حساس در پایتخت

تبلیغات بنری


بر اساس اعلام شرکت پایش کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت در حال حاضر 125 است و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

یورنا به گزارش شهروند، طی 24 ساعت گذشته تهران شاهد کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس با شاخص 138 بود و امروز (پنجشنبه 20 مرداد) کیفیت هوا برای گروه‌های حساس با شاخص 125 در ناسالم است. تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد.

در حال حاضر ایستگاه های مقدسیه، بنک، شهرداری منطقه 22، گلبرگ و دانشگاه شهید بهشتی کیفیت هوای قابل قبولی را نشان می دهند، اما کیفیت هوا در ایستگاه های البیروزی، ورزشگاه بحران، شادآباد، شهریری، شهرداری منطقه 19، شهرداری منطقه 21، مسعودیه پارک الرازی فقیر اعلام شد نگهبانان و فرماندار منطقه بیستم برای گروه های حساس ناسالم هستند.

ایستگاه های شریف، شهرداری منطقه 4، میدان فاتح، پارک سلامت، پارک شکوفه، دانشگاه علم و صنعت، ژئوفیزیک، شهرداری منطقه 15 و شهرک چسمه با ثبت هوای ناسالم وضعیت رنگ قرمز را نشان می دهند.

تهرانی ها از ابتدای امسال تا امروز شاهد 5 روز هوای پاک، 97 روز قابل قبول، 30 روز ناسالم برای گروه های حساس و 2 روز ناسالم بوده اند، این در حالی است که تعداد روزهای پاک در مدت مشابه سال گذشته به این میزان رسیده است. 8 روز، 95 روز قابل قبول برای گروه های حساس به مدت 29 روز و ناسالم برای دو روز.

بر اساس جداول شرکت پایش کیفیت هوای تهران، پایتخت برای سه روز متوالی شاهد هوای ناسالم برای گروه های حساس بود و امروز برای چهارمین روز هوا همچنان در ناسالم برای گروه های حساس باقی مانده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *