کمیته استیناف آبی‌ها را نقره داغ کرد/ نامه‌نگاری استقلال جواب نداد و مهرداد محمدی به دربی نمی‌رسد

تبلیغات بنری


کمیته استیناف در چهار مورد نظر خود را صادر کرد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو رای جدید را اعلام کرد.

یورنا- آرای صادره از سوی کمیته استیناف به شرح زیر است:

* با توجه به جذابیت باشگاه فرهنگی ورزشی دیزل مناسب است به باشگاه فرهنگی ورزشی اتحادیه یاسوج با توجه به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر برائت شاکی به اتهام استفاده از بازیکنان غیرمجاز علی رضا محمدی و محمد امین نادری از لیگ دسته سوم کشور، با توجه به اینکه بر اساس کادر فنی و آیین نامه اجرایی فدراسیون فوتبال مسابقات ماده 6 آیین نامه مسابقات صادر شد، پس از تکمیل مدارک بازیکنان، مدارک بازیکنان برای آنها کارت بازی صادر می شود و عدم صدور کارت نشان دهنده عدم تکمیل مدارک ثبت نام مطابق بند بند است. الف، بند 1 ماده 61 بازیکنان ثبت نام شده بر اساس آیین نامه حمل و نقل و دستورالعمل های اجرایی و تصمیم مسئولان مربوطه اداره مبنی بر صدور مجوز بازی بدون صدور کارت مغایر با مقررات است انعکاس رونوشت پروانه مندرج در پرونده، لذا تجدیدنظرخواهی به استناد مواد 61 و 106 آیین نامه انضباطی به عمل می آید، علاوه بر تخلف از حکم صادره و اعلام می گردد با نتیجه 3 بر صفر به سود شاین دیزل شکست خورد و باشگاه یاسوج به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی و عدم همراهی هر بازیکن با این تیم برای یک جلسه و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه محکوم شد رای نهایی است

* در مورد تجدید نظر مهرداد محمدی یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت 6 جلسه ای از حضور در مسابقات رسمی و جریمه نقدی پنج میلیارد ریالی به دلیل انجام مصاحبه پس از تیم پکان و استقلال توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال. مسابقه و اظهار توهین به اعضای فدراسیون فوتبال و با توجه به مجموع موارد و استدلال های مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض واقعی که به دادخواست اعتراضی مندرج در ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال لطمه وارد کند، ارائه نشده است. ، ضمن رد اعتراض به دادخواست صادره که تایید و اعلام آن می باشد. تصمیم قطعی است.

* با توجه به جذابیت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن حکم محکومیت صادر شد جواد نکونام مدیر فنی تیم فوتبال باید پنجاه میلیارد ریال جریمه بپردازد سید حسین حسینی و روزانه الزام بازیکنان تیم فوتبال به پرداخت دو میلیارد و پانصد میلیون ریال و باشگاه استقلال به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی از حیث مصاحبه با مسئولان مسابقه و اظهارات کذب به دلیل مسئولیت مشترک در قبال تخلفات فوق الذکر. بازیکنان در مورد تکرار تخلف در مرحله سوم به تصویب هیات مدیره فدراسیون فوتبال رسیدند و به همین دلیل افزایش جریمه بر خلاف موارد مندرج در قانون خواهد بود. دستورات و با عنایت به کلیات پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، ایرادات و اعتراض مؤثری که به دادخواست معترض لطمه می زند، مطابق ماده 106 آیین نامه انضباطی فوتبال اجرا نشد انجمن، با درخواست تجدیدنظر رد شد. اعتراض به دادخواست با اصلاح چهل میلیارد ریال جزای نقدی نکونام، دادخواست تجدیدنظرخواهی در سایر قسمت‌ها تأیید و قطعی می‌شود.

* با توجه به جذابیت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طبق رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن حکم محکومیت صادر شد حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تهران با انجام مصاحبه بعد از بازی پرسپولیس و هوادار با در نظر گرفتن مجموع مبلغ بیست میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل تخلف از ماده 71 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال موافقت کرد. مفاد دعوی، ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثر و تأیید و اعلام عدم اجرای آن که طبق ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال به دادخواست معترض ضرر وارد می کند. در حالی که از اعتراض خودداری می کند. تصمیم قطعی است.

نظرات کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم (میس کرمان ب و ایمان شیراز) و (پاسارگادورد البرز و رامش مشهد) به شرح زیر است:

کمیته استیناف آبی ها را نقره داغ کرد/ پیام استقلال به نتیجه نرسید و مهرداد محمدی به دربی نمی رسد

کمیته استیناف آبی ها را نقره داغ کرد/ پیام استقلال به نتیجه نرسید و مهرداد محمدی به دربی نمی رسد

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *