کشتی فرنگی نونهالان آسیا| کاظمی، ظهیری، غلامیان و نبوی فینالیست شدند

تبلیغات بنری


4 نماینده کشورمان راهی دیدارهای پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا شدند.

یورنا مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا صبح امروز در شهر سیراچای تایلند برگزار می شود.

در پایان مسابقات مقدماتی، امیر کاظمی در وزن 48 کیلوگرم، ابوالفضل الظاهری در وزن 57 کیلوگرم، مهدی غلامیان در وزن 62 کیلوگرم و اسماعیل النبوی در وزن 68 کیلوگرم راهی فینال شدند. . دیدار رده بندی به محمد امین آذربرا در وزن 41 کیلوگرم، بنیامین رستگر در وزن 44 کیلوگرم و امیرحسین الوانی در وزن 75 کیلوگرم رسید.

همچنین محمد بورابراهیمی در وزن 38 کیلوگرم و امیرعلی مجازی در وزن 52 کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در دسته 38 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه با حضور 6 نفر برگزار می شود. محمد برابراهیمی وی در اولین دیدار مقابل اندوپ کومار از هند با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد. وی در دور بعد مقابل شاه نظربک چونازروف از ازبکستان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در دسته 41 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه با حضور 6 نفر برگزار می شود. محمد امین آزربیرا وی در دور اول مقابل آسیلبیک کریم اف از ازبکستان با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد. وی در دور دوم با نتیجه 4 بر یک بیلی شکروف از قرقیزستان را شکست داد و به عنوان نفر دوم این گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کانیشبک ژانجاگول از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با بایله شوکوروف از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در دسته 44 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه با حضور 7 نفر برگزار می شود. بنیامین نجات دهنده وی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مقابل چی ژنگژو از چین تایپه به برتری رسید. وی در دور دوم مقابل عبدالعزیز مومینوف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و به عنوان نفر دوم این گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل سمالند مادامینوف از ازبکستان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. رستاگر در این دیدار به مصاف وینای یاداو از هند می رود.

در دسته 48 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه با حضور 6 نفر برگزار می شود. امیر کاظمی وی در دور اول رامیل بردیکولوف از قرقیزستان را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. در دور دوم با نتیجه 11 بر 3 مقابل ترانای سیریکوان از تایلند به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کاظمی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر از سد سرداربک شوزدوف از ازبکستان گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار با دانراج جامنیک از هند مبارزه خواهد کرد.

وزن 52 کیلوگرم امیرعلی مجازی وی در دور اول مقابل صدرالدین تولکین بایف از ازبکستان با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و به دلیل شکست این کشتی گیر در نیمه نهایی عملا از دور رقابت ها کنار رفت.

در دسته 57 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه با حضور 7 نفر برگزار می شود. ابوالفضل ظهیری تاناکریت در دور اول با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی یانتافان از تایلند را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 از سد موالی پاتان از هند گذشت. الظهری در دور سوم با نتیجه یک بر یک از سد سردار گایبنزاروف از ازبکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در این مرحله از سد میراس ماخامبت از قزاقستان با نتیجه 7 بر 4 گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف امیرجان عبدوف از تاجیکستان می رود.

در 62 کیلوگرم مهدی غلامیان وی در دور اول نبیل شالبایا از اردن را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم و نیمه نهایی شوهیگان بوبایف از تاجیکستان را با نتیجه 9 بر 2 شکست داد و راهی فینال شد. وی در فینال به مصاف غلامیان عزیز حسن اف از ازبکستان خواهد رفت.

وزن 68 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه با شرکت 6 نفر برگزار می شود. سید اسماعیل نبوی وی در دور اول مقابل میرجلال شوکاتوف از ازبکستان با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 سومیت از هند را شکست داد و به عنوان بازیکن دوم گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد. . النبی در این دیدار با نتیجه 5 بر 5 از سد یدیل نوربکوف از قرقیزستان گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار با الینور تولوگالی از قزاقستان کشتی می گیرد.

در دسته 75 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه با حضور 6 نفر برگزار می شود. امیر حسین الوانی در دور نخست چیه تونگ چانگ از چین با نتیجه 8 بر صفر تایپه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر مقابل حسن جاسانوف از قرقیزستان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. الوانی در این مرحله با نتیجه 6 بر 2 و ضربه فنی مغلوب شیرز کنیجونی از تاجیکستان شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با حسن جاسانوف از قرقیزستان رقابت خواهد کرد.

در دسته 85 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای با حضور 5 نفر برگزار می شود. امیرحسین بختیارنژاد پرانچیت با نتیجه 4 بر 2 و یک ضربه فنی، احلوات از هند را شکست داد. وی در دور بعد مقابل علی بکنگزی از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد. بختیار نژاد در دور سوم با نتیجه 8 بر 4 و ضربه فنی سنجر استالبکوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در آخرین مبارزه با نتیجه 9 بر یک مغلوب ماکسیم لیگاشنف از ازبکستان شد و در صورت کسب نتایج بهتر برای کسب مدال برنز باید منتظر نتایج دور پنجم باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *