کشتی فرنگی نوجوانان جهان| راهیابی دو ملی‌پوش ایران به فینال مسابقات عمان

تبلیغات بنری


امروز (دوشنبه) در امان، پایتخت اردن، دیدارهای مقدماتی پنج وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان برگزار شد که در پایان دو نماینده از کشورمان به فینال راه یافتند و دو نماینده و یک نماینده رده بندی شدند در گروه بازنده ها قرار دارد.

یورنا – آرمن شمسی پور در وزن 48 کیلوگرم و امیرمهدی سعیدینوا در وزن 65 کیلوگرم به فینال راه یافتند. آماردزا محسنی نژاد در وزن 80 کیلوگرم، علی اصغر دادبخش در وزن 110 کیلوگرم و امیرعلی حیدری در وزن 55 کیلوگرم نیز به گروه بازنده ها رفتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم آرمن شمسی پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کالویان ایوانوف از بلغارستان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله امرو امراهوف از آذربایجان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. شمسی پور در این مرحله یدیگی تولتایف از قزاقستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی به مصاف حسین الدین عبدالکریم اف از ازبکستان می رود.

در وزن 55 کیلوگرم امیرعلی حیدری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 از سد ایلیا کندالین از روسیه گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آلبامیس بولاتولی از قزاقستان با نتیجه 10 بر یک شکست خورد و به دلیل حضور حریفش در دیدار پایانی به گروه بازنده ها رفت. حیدری در این گروه باید به مصاف یوکی هیروهاشی از ژاپن برود و در صورت پیروزی بر این رقیب، برای مصاف با یوریک مخیتاریان از ارمنستان وارد دیدار رده بندی می شود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور نخست زید نگوگ اردنی را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 2 بر صفر و ضربه فنی آرسنی کیسین از مولداوی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر یک فائزبک اشر میرزایف از ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سعیدی ناوا در این مرحله با نتیجه یک بر یک از سد ناراک گریگوریان از ارمنستان گذشت و راهی فینال شد. وی در فینال با ولادیسلاو پوکوتلو از اوکراین مبارزه خواهد کرد.

در وزن 80 کیلوگرم آمادرضا محسنی نژاد در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر شاه جهان شووکاتوف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم دوشان استوکیچ از صربستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله اگیت ساری ترکیه را با نتیجه 6 بر 5 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. محسنی نژاد در این مرحله مقابل میخائیل شکارین از روسیه با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 110 کیلوگرم علی اصغر دادبخش پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم اولانکاناداس اوتیگنوف از قزاقستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. وی در مرحله بعد و یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 مقابل سیدان کیراکاسیان از ارمنستان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. دادبخش در این مرحله مقابل ایوان یانکوفسکی از اوکراین با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

رده بندی نهایی اوزان ذکر شده فردا (سه شنبه) ساعت 18:30 برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *