کشتی آزاد نوجوانان جهان| علیزاده و افشار فینالیست شدند/ محمدنژاد در دیدار رده‌بندی

تبلیغات بنری


دو نماینده کشورمان جواز حضور در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان را دریافت کردند.

یورنا – به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان دیدارهای مقدماتی پنج وزن نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان که در شهر امان اردن برگزار شد، امیرعباس علیزاده در وزن 48 کیلوگرم و رضا افشار قهرمان شدند. در وزن 80 کیلوگرم به فینال راه یافت. ابوالفضل محمد نژاد در وزن 110 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و یاسین تیبی در وزن 65 کیلوگرم در گروه بازنده ها قرار گرفت.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم امیرعباس علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 آندره هورزایا لوپز از پرو را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله ولادیسلاو کایداکوف از اوکراین را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. علیزاده در این دیدار با نتیجه 6 بر 4 از هانری سلیکیان از آمریکا گذشت و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی به مصاف اولوگ بیک رشیدوف از ازبکستان می رود.

در وزن 55 کیلوگرم آرین مهرزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل تنگای وردیف از روسیه با نتیجه 6 بر 3 با ناک اوت فنی شکست خورد حذف شد.

در وزن 65 کیلوگرم یاسین طیبی در دور نخست مقابل رستم جان کاخاروف از قرقیزستان با نتیجه 14 بر 5 شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار پایانی به گروه بازنده ها رفت. تیبی باید به مصاف مبین زری از استرالیا برود و در صورت غلبه بر این رقیب در مبارزه بعدی با راتی روازیشویلی از گرجستان مبارزه می کند و در صورت شکست این کشتی گیر راهی دیدار رده بندی می شود تا به مصاف بک دولات آخیمجان از قزاقستان برود.

در وزن 80 کیلوگرم رضا افشار در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مقابل عمر ممدی از ماکادوینا به برتری رسید. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر مقابل اشاک هوانیسیان از ارمنستان به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله 9 بر یک داریوش ساس از رومانی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. افشار در این مرحله 8 بر صفر آمیت شرلوک آمریکایی را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار با نیکولوز میسورادزه از گرجستان کشتی می گیرد.

در وزن 110 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، ابوالفضل محمد نژاد در دور بعد با نتیجه 6 بر 4 علی پرموکوف از روسیه را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. محمد نژاد در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مقابل جاگروپ دینسا از کانادا به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل یدیگی کاسیمبک از قزاقستان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

رده بندی و فینال اوزان فوق ساعت 18:30 فردا شنبه برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *