کتاب «روباهِ توی تاریکی» به چاپ سوم رسید

تبلیغات بنری


کتاب «روباهی در تاریکی» نوشته آلیسون گرین با ترجمه رازی هرمندی به چاپ سوم رسید.

یورنا – بر اساس اعلام ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی، کتاب «روباهی در تاریکی» در 34 صفحه مصور رنگی و 1000 نسخه از انتشارات علمی و فرهنگی (پرنده آبی) منتشر شد.

خرگوش مثل گلوله می دوید که به سمت خونه می رفت… چی شد؟ روباه او را در تاریکی دنبال کرد.

وقتی وارد خانه اش شد، اردکی کامیونش را در جاده رها کرد و به خاطر روباه در تاریکی به خانه خرگوش پناه برد. و او به آنجا آمد و بره کوچکی را با خود حمل کرد، او فکر کرد که روباه را در تاریکی دید که این همه حیوانات تا صبح آنجا بخوابند. “؟ و دوباره در زدن… کی پشت در بود؟ اوه! روباه کوچولو مادرش را از دست داده و گریه می کند…

در خلاصه کتاب «روباه در تاریکی» آمده است:

«روباهی در تاریکی» کتابی درباره شکست، ترس و مکانیسم مقابله با ترس است.

این کتاب درباره گروهی از حیوانات است که در شبی تاریک از ترس روباه پناه می‌برند و وقتی با روباه روبرو می‌شوند متوجه می‌شوند که روباه ترسناک نبوده و همه حیوانات شب را در آرامش با روباه سپری می‌کنند.

کتاب «روباهی در تاریکی» توضیح می‌دهد که ترس‌های موجود در ذهن ما قوی‌تر و وحشتناک‌تر از شکل واقعی‌شان هستند و ترس از ما محافظت می‌کند، ترس یک احساس دفاعی و منطقی است که ما را زنده نگه می‌دارد، اما گاهی اوقات ترسناک و غیرمنطقی است. در ذهن ما و رویارویی با وجود آن گاهی نجات دهنده است.

خواندن این کتاب برای کودکان بسیار مفید است، زیرا ترس را به عنوان یک احساس می شناسد و به کودکان می آموزد که چگونه با آن مقابله کنند و آن را حل کنند. این کتاب برای حل یکی از مهم ترین مشکلات دوران کودکی که ترس از تاریکی است را به والدین و کودکان توصیه می کنیم.

کتاب ها را تنها نگذاریم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *