کار‌های مربوط به ۴۵ داور و کمک داور ویدیویی انجام شده/ مدرسان فیفا نهم مرداد به ایران می‌آیند

تبلیغات بنری


چهارمین دیدار تیم آماده سازی ورزشگاه های میزبان لیگ برتر برگزار شد.

یورنا به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، چهارمین جلسه ستاد آماده سازی ورزشگاه های میزبان لیگ برتر امروز با حضور احمد نورعلی رئیس فدراسیون، فرمانده سرتیپ برگزار شد. تهران امینی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان صالحی مشاور معاون توسعه سازمان صدا وسیما و رئیس شبکه ملی رسانه سعید ابوالفتحی معاون فنی توسعه و نگهداری ورزشگاه محمدرضا الساکت. عضو هیئت مدیره هدایت ممبینی دبیرکل علی ترکلی زاده رئیس بین الملل رضا کیشوری دبیر سازمان لیگ داود رفعتی دبیر کارگروه آماده سازی ورزشگاه و امیر واقد روشنک مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر انگلیس است.

رفعتی و روشنک در این جلسه گزارش کاملی از بازدیدهای دقیق از ورزشگاه های لیگ برتر و آخرین وضعیت هر ورزشگاه ارائه کردند تا بحث میزبانی تکمیل شود.

موضوع ورزشگاه های جایگزین در مواردی که امکان برگزاری مسابقات در یکی از ورزشگاه ها وجود نداشته باشد از دیگر مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس مکاتبات لازم با استانداری های مربوطه برای تسریع در روند تعمیر و تجهیز ورزشگاه ها انجام شد.

همانطور که صالحی رئیس شبکه ملی رسانه ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال برای برگزاری جلسات یکسان سازی ورزشگاه ها گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیا در صنعت پخش زنده، تلاش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تعامل با فوتبال است. انجمن برای ترویج پخش فصل جدید برای لیگ برتر امیدواریم با برگزاری چنین جلساتی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی در این جلسه بر اهمیت وضعیت نور ورزشگاه ها برای بهره مندی از شرایط مناسب برای حق پخش تاکید کرد و از اعزام نمایندگان صدا و سیما به همراه نمایندگان فدراسیون به ورزشگاه های میزبان خبر داد. مسابقات. لیگ برتر برای رفع این ایرادات.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط میزبانی از ورزشگاه غدیر اهواز گفت: با توجه به اینکه شرایط نوری ورزشگاه غدیر 300 لوکس است، نمی توانیم مسابقات را در این ورزشگاه برگزار کنیم و باید این موضوع را به صورت رسمی اعلام کنیم. با این شرایط هیچ تلویزیونی نمی تواند مسابقه را پخش کند و مردم حتی نمی توانند توپ را ببینند.

در همین حال احمد نورعلی فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال برای برگزاری این مسابقات برای بهبود وضعیت رقابت های لیگ برتر، نکات مهمی را در خصوص الزامات امنیتی مسابقات مطرح کرد.

همچنین دستورالعمل های Mmbiniدبیرکل فدراسیون درباره آخرین وضعیت داوران و کمک داوران ویدیویی توضیح داد: کار حدود 45 داور و کمک داور، DG (اپراتور تشخیص گل) و RO (اپراتور پخش مجدد که پخش را مدیریت می کند و بهترین ها را پیدا می کند. برای گرفتن تصمیم درست (به داوران کمک می کند تا سیستم کمک داوری را اجرا کنیم و در 9 آگوست، حدود دو هفته قبل از شروع لیگ مربیان فیفا، آنها می آیند و به داوران و کمک داوران ما مجوز می دهند).

وی افزود: این یک گام بزرگ برای فوتبال در کشور است زیرا ما روی مسائل VAR کار می کنیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا از ما خواسته است که دو مدیرکل را تعیین کنیم که این موضوع را ارائه کرده ایم که به آنها مجوز حضور در مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان و تمرینات تکمیلی داده می شود و از این دوستان در مسابقات آسیایی نیز استفاده می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *