کارلوس: به من هم توهین می‌شد ولی پاسخ نمی‌دادم – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا که روزنامه اسنا منتشر کرد، روبرتو کارلوس مدافع سابق رئال مادرید معتقد است که وینیسیوس جونیور، وینگر رئال مادرید برنده توپ طلا خواهد شد. وی درباره شانس بالای وینیسیوس برای کسب توپ طلا گفت: وینی بسیار آرام است و می داند که به سطح بهترین بازیکن جهان بسیار نزدیک است. او در فصل گذشته بازی های خوبی داشت و در این فصل نیز همین روند را حفظ کرده است. او قطعا برنده توپ طلا خواهد شد.

کارلوس که سال ها برای رئال مادرید بازی می کرد، افزود: فکر نمی کنم اسپانیا کشوری نژادپرست باشد. من وینیسیوس را می شناسم و خیلی با او همدردی می کنم و اگر اشتباهی کرد به او می گویم. اسپانیا می داند که فوتبال به لطف بازیکنانی مانند وینیسیوس پیشرفت کرده است. او به دلیل نژادپرستی در داخل و خارج از زمین رنج زیادی کشید. زمانی که برای رئال مادرید بازی می کردم، گاهی این فحش ها را می شنیدم، اما می خندیدم و به کسی توهین نمی کردم. هر کس به روش خود عمل می کند.

وی ادامه داد: وقتی توپ می گیرم شعارهای توهین آمیز علیه من زیاد می شود و همیشه به همکارانم می گویم مدام پاس بدهند تا مردم از شعار دادن خسته شوند. هواداران باید خوب رفتار کنند، اما در همه جای دنیا افرادی هستند که توهین می کنند.

فصل گذشته وینیسیوس عملکرد درخشانی در رئال مادرید داشت و سهم بزرگی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اسپانیا داشت. او شانس اصلی کسب توپ طلا در سال 2024 است و به احتمال بسیار زیاد برای اولین بار این جایزه را کسب خواهد کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *