کارخانه‌ که نمی‌خواهد استقلال را نابود کند!/ نگاه برخی پیشکسوتان و هواداران افراطی است

تبلیغات بنری


گفتگو

بازیکن پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: حضور المسنی به عنوان بازیکن پرسپولیس در باشگاه استقلال مشکلی ایجاد نمی کند و پیشکسوتان و هواداران نباید زیاد به این موضوع فکر کنند.

مرتضی ایکی وی در گفت وگو با میزان، ضمن بیان نظر خود درباره انتصابات جنجالی فرزندان پرسپولیس در هیئت مدیره باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس، گفت: کارخانه مصطفی او هیچ مشکلی در باشگاه استقلال ایجاد نمی کند. چرا ما همیشه متوجه جنبه منفی داستان می شویم؟ او آمد تا به این باشگاه خدمت کند.

وی افزود: چرا فکر می کنند کارخانه آمده استقلال را نابود کند؟ این عبدالله آدم بسیار خوبی است و شخصیت خوبی دارد و من او را می شناسم. حالا پرسپولیسی بودن فرقی نمی کند، حالا کارش و مفید بودنش برای باشگاه مهمتر است.

این حملات علیه گیاه طبیعی است

وی با تاکید بر اینکه حضور مصطفی در استقلال می تواند تاثیرات مثبت زیادی داشته باشد، توضیح داد: از نظر کاری کارخانه را تایید می کنم و از نظر مدیریتی او را فرد درستی می دانم و این هجمه ها علیه او طبیعی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار میزان مبنی بر اعتراض پیشکسوتان و هواداران استقلال به حضور وی و دلیل اختلاف نظرش با آنها گفت: متاسفانه نگاه ناشایست برخی از پیشکسوتان و برخی هواداران به این موضوع بود. ” رویکردی بسیار مغرضانه و افراطی و من البته به هیچ وجه با این دیدگاه ها موافق نیستم.

در پرسپولیس هم به عنوان فریلنسر کار کرده ام

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: من خودم سال 74 و چه زمانی بودم محمد بنگالی او مربی تیم امل پرسپولیس بود و بعد از رفتنش از این تیم به تیم امل رفتم و به عنوان مربی آزاد در آن باشگاه مشغول به کار شدم. به نظر من این مسائل مشکلی ایجاد نمی کند و اولویت فوتبال حرفه ای است و نباید زیاد فکر کنیم.

مرتضی یک در پایان خاطرنشان کرد: حضور من در پرسپولیس مشکلی ایجاد نکرد و اتفاقی نیفتاد. امروزه با رشد شبکه های اجتماعی و فضای رسانه ای و خبری این اتفاقات بیشتر پوشش داده شده و حساسیت ها در این زمینه افزایش یافته است که طبیعی است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *