کادرفنی هیچ بازیکنی را در لیست خود قرار نداده/ امیدوارم کسی سوء استفاده نکند

تبلیغات بنری


مدیر فنی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: هرکسی که احساس می کند می تواند کمک کند باید خود را به گروه جوانان فدراسیون معرفی کند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

یورنا – به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال. عباس شامانیان وی پس از تمرین گروه سوم بازیکنان شرکت کننده در انتخابی تیم ملی جوانان گفت: صبح امروز سومین گروه از کودکانی که انتخاب شده بودند استعدادیابی شدند و اردوی سوم این چهار مرحله انتخابی به پایان رسید. از عصر امروز بازیکنان گروه چهار وارد مرکز ملی فوتبال می شوند. تا شنبه نیز این گروه را ارزیابی خواهیم کرد تا در مورد بازیکنان استان هایی که برای استعدادیابی به آنها رفته بودم، برخی از ملی پوشان سابق جوانان و برخی بازیکنانی که در طول لیگ تماشا کردیم به نتیجه برسیم.

وی افزود: زمان کمی تا مسابقات قهرمانی CAF داریم. ما باید تیم را به هسته اصلی می رساندیم و با چند نفر آشنا می شدیم. خوشحالم که این همه استعداد دیده ایم و در حال حاضر نداشتن تعدادی از این بازیکنان در تیم ملی برایم سخت است چرا که همگی استعداد و آینده فوتبال کشور هستند.

شمانیان تصریح کرد: گروهی که به اردوی بعدی ما دعوت می شود، منتخب بازیکنانی هستند که در این هشت روز مورد ارزیابی قرار گرفتند. آنها در حال تشکیل ساختار اولیه تیم هستند تا بتوانیم هر چه سریعتر برای مسابقات قهرمانی کافا آماده شویم، اما استعدادیابی ما بعد از این مسابقات ادامه دارد، زیرا در این رده سنی نمی توانیم به گذشته استراحت کنیم، اما به روز هستیم. استعدادیابی باید انجام شود. بسیاری از کودکان در حال رشد هستند و تغییر دائمی است. شاهد بوده ایم که برخی از بازیکنانی که چنین سابقه ملی ندارند و حتی در باشگاه های داخلی بازی می کنند، این توانایی و استعداد را دارند که شاید جزو گزینه های ما برای اردوهای آینده باشند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته این است که افرادی که در این هشت روز زیر نظر ما کار کرده‌اند فقط برای ارزیابی و تست دقیق‌تر دعوت شده‌اند و تاکنون بازیکنی از هیچ استانی در لیست نهایی خود قرار نگرفته‌ایم. البته بعد از گذشت این هشت روز با توجه به هماهنگی با کادر فنی و ارزیابی دقیق تری از بازیکنان دعوت خواهیم کرد. تا اینجای کار همه کسانی که به اردو آمده بودند قطعا برای تست بودند و نه دعوت به تیم ملی.

مدیر فنی تیم ملی جوانان گفت: امیدوارم در فضای رنگارنگی که در شبکه های مجازی ایجاد شده، تخلفی صورت نگیرد. هیچ کس با ما تماس نگرفت و اصلاً به من توصیه نشد. فقط به توانایی بچه ها فکر می کنم و درخشش تیم ملی آنقدر بالاست که در آینده از بازیکنانی که توانایی داشته باشند چه از نظر فنی، چه از نظر شخصی و چه از نظر کیفیت روحی برای حضور در اردو دعوت شوند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *