چهارمین نشست ملی فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


رئیس مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری چهارمین نشست سراسری فعالان فضای مجازی در 19 مهرماه خبر داد.

یورنا – بنابر اعلام روابط عمومی مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید بورابل قاسم درباره آخرین فعالیت مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: ما برنامه ریزی برای برگزاری چهارمین نشست سراسری فعالان فضای مجازی با موضوع اصلی سوادآموزی در حوزه فضای مجازی، سرفصل های اصیل و کاربردی «خلاقیت، کودک و هوش مصنوعی» در مهرماه امسال برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه تبیین راهکارهای ترویج فرهنگ در فضای مجازی یکی از وظایف اصلی مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی است، گفت: از این رو از تمامی کارشناسان، دانشجویان، اساتید، انجمن ها دعوت به عمل آورد. و تشکل ها و فعالان عرصه فضای مجازی در این رویداد مهم شرکت خواهند کرد.

رئیس مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهره مندی از نظرات، دیدگاه ها، تجربیات و اندیشه های فعالان عرصه سوادآموزی در فضای مجازی را یکی از بهترین ها دانست. اهداف مهم این جلسات

وی افزود: «کودک و خانواده در فضای مجازی»، «خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی» و «هوش مصنوعی و فناوری» به عنوان محورهای این نشست‌ها انتخاب شدند که شامل ایده‌ها، تجربیات و تولید محتوا در فضای مجازی

بورا القاسم با اشاره به اینکه فراخوان این جلسه منتشر شد، گفت: مهلت ثبت نام و ارسال مطالب تا 4 شهریور 1403 است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *