پیگیری مخبر از علل وقوع حادثه بیمارستان قائم رشت

تبلیغات بنری


وی سرپرست استانداری گیلان را موظف به پیگیری جدی و گزارش علل آتش سوزی بیمارستان قائم رشت کرد تا با عاملان احتمالی برخورد قاطع شود.

یورنا – محمد مخبر که صبح پنجشنبه برای افتتاح خط ریلی رشت – قزوین و اتصال آن به راه آهن سراسری به استانداری گیلان رفته بود، صبح روز سه شنبه از بیمارستان موجود در رشت که در معرض سانحه آتش سوزی قرار گرفته بود، بازدید کرد و با توضیحاتی از فرمانداری، مسئولان و کارکنان بیمارستان درباره جزئیات این حادثه و اقدامات انجام شده برای مهار آتش سوزی، نجات جان بیماران، انتقال آنها به سایر مراکز درمانی در استانداری و اقدامات انجام شده برای شناسایی علل وقوع حادثه گفتگو کردند. تصادف. .

سرپرست ریاست جمهوری در این بازدید ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های بیماران فوتی در جریان آتش سوزی، دستورات لازم برای دلجویی از بازماندگان و رسیدگی به وضعیت بیمارانی که به سایر مراکز درمانی استان منتقل شده اند را صادر کرد. . .

کارآگاه همچنین فرماندار را موظف به پیگیری جدی علل حادثه و ارائه گزارش کرد تا با عاملان احتمالی برخورد قاطع شود.

رئیس جمهور در مسیر خود به فرودگاه از بیمارستان دیگری در استانداری نیز بازدید کرد که تعدادی از بیماران از بیمارستان القائم به آنجا منتقل شدند و از این بیماران عیادت کردند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *