پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه‌های راهداری اربعین در ۶ استان مرزی کشور

تبلیغات بنری


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل زمینی گفت: پروژه های راه الاربعین 1403 در 6 فرمانداری مرزی با پیشرفت و جدیت 80 درصد در حال اجراست.

یورنا – بنا به گزارش اداره کل ترافیک و حمل و نقل زمینی، رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل زمینی راهداری اربعین ۱۴۰۳ در ۶ فرمانداری مرزی با پیشرفت و جدیت ۸۰ در حال اجراست. وی گفت: در راستای ارتقای کیفی رویه و ایمن سازی محورهای اصلی مواصلاتی در شش استان مرزی برای کشورهایی که طرح اربعین 1403 در حال اجراست، بیش از 57 تیم روکش و روکش آسفالت مشغول به کار هستند.

وی افزود: امسال پروژه های راهداری به ارزش حدود 1400 میلیارد تومان شامل رنگرزی و روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلوهای ایمنی و اطلاعاتی، اجرای حفاظ بتنی، اجرای روشنایی و بهسازی نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی اصلی اجرا شد. پنج استان مرزی غرب کشور و استان سیستان و بلوچستان (استان های اصلی یا مقصد طرح اربعین) برنامه ریزی شد و اجرای پروژه از ابتدای سال جاری آغاز شد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل زمینی تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال بیش از 613 کیلومتر روکش و روکش آسفالت، 17 نقطه حادثه خیز، 9 هزار و 330 کیلومتر خط کشی و 51 کیلومتر خط کشی جاده ها انجام شده است. 13.6 کیلومتر نورپردازی طولی و اجرای 23 نقطه نورپردازی انجام شد. الحسینی.

به گفته اکبری، در سایر استان ها بیش از 320 اکیپ روکش و روکش آسفالت و بیش از 1000 کارگاه ایمنی و تعمیرات در کشور در حال اجراست.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *