پیش‌بینی ۳۰۰۰ پرواز رفت و برگشت اربعین

تبلیغات بنری


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برای عملیات اربعین امسال 3 هزار پرواز رفت و برگشت پیش بینی شده بود.

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برگزاری جلسه ستاد اربعین به میزبانی این سازمان با حضور مدیران شرکت های هواپیمایی، اظهار داشت: ایرنا وی بیان کرد: این نشست امروز با بیشترین تمرکز بر روند فصلی به منظور انجام هماهنگی های لازم در حوزه های عملیاتی، فنی، تجاری و امنیتی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه در خصوص تعداد بلیت ها، صندلی ها و مجوزها و همچنین خدمات شبانه روزی سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین ها و مسافران توضیحات لازم ارائه شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به توسعه شبکه هوانوردی در عملیات اربعین 1403 گفت: با هماهنگی و همکاری ایرلاین ها پیش بینی می شود امسال در 28 شهر رکوردشکنی شود و شاهد این کار باشیم. جابجایی بیش از 500000 مسافر

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه اندازی بلیت پروازهای اربعین نیز خاطرنشان کرد: این بلیت مانند گذشته به تدریج ارائه می شود، البته درخواست سفر مردم در شرایط خاص در ایام عملیات اربعین ارائه می شود. در طی چند روز آینده تا شنبه، بارگیری بیش از 90 درصد ظرفیت، به ویژه در پروازهای خروجی اعلام خواهد شد.

محمدی بخش به فروش بلیت هواپیما به قیمت 10 میلیون و 12 میلیون تومان از فرودگاه های اعلام شده اشاره کرد و تاکید کرد: در اربعین امسال با اخلالگران در بازار بلیط هواپیما با قاطعیت و قاطعیت تمام برخورد می شود و در این زمینه با توجه به این، شورش میدانی نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خاتمه از زحمات و خدمات ارزنده تمامی مدیران عامل شرکت های هواپیمایی و کارکنان صنعت هوانوردی کشور به زائران اربعین حسینی که امنیت را می دانند، تشکر و قدردانی کرد. و ایمنی ایده آل خدمات به طور همزمان

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *