پیش‌بینی کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور از فردا

تبلیغات بنری


کارشناس هواشناسی با اشاره به احتمال بارش شدید باران در دو استانداری و صدور اخطار نارنجی هوا از کاهش دما از فردا در شمال کشور خبر داد.

یورنا به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی درباره وضعیت هوای امروز یکشنبه 16 مردادماه گفت: برای امروز در استان های حاشیه دریای خزر، اردبیل، شمال شرق آذربایجان، غرب. آذربایجان، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و روز دوشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی رگبار و رعد و برق و وزش باد موقت شدید و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود. .

وی ادامه داد: بارش باران تا روزهای پایانی هفته با شدت و ضعف ادامه دارد و در بعدازظهر و شب از دوشنبه تا پنجشنبه در جنوب کشور و در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق خواهد بود.

گدرزی تصریح کرد: شدت بارندگی برای امروز که در حد هشدار نارنجی رنگ خواهد بود در غرب مازندران و شرق اردبیل است و مردم عزیز این مناطق باید احتیاط های لازم را انجام دهند.

کارشناس هواشناسی افزود: طی دو روز آینده کاهش نسبی دما در شمال کشور و طی سه روز آینده در نواحی شرقی، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و فرمانداری‌های واقع در … کاهش کیفیت هوا در دامنه های جنوبی البرز پیش بینی می شود.

وی افزود: طی سه روز آینده آبهای جنوب کشور و دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

گودرزی درباره وضعیت آب و هوای تهران نیز توضیح داد: وزش باد بعد از ظهر امروز در تهران افزایش می یابد و بیشینه دما امروز به 42 درجه سانتی گراد می رسد، اما از فردا دمای تهران اندکی کاهش می یابد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *