پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در ۱۱ استان طی امروز و فردا

تبلیغات بنری


کارشناس هواشناسی از احتمال بارش باران و رعد و برق در 11 استان امروز و فردا خبر داد.

یورنا- به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه و فردا در مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان در مازندران، گلستان، قزوین، زنجان، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. در برخی نقاط در مناطق مستعد بارش باران و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش باران در روزهای پنجشنبه و جمعه در استان های ساحلی دریای خزر، بخش هایی از کردستان، زنجان، قزوین، شمال خراسان و ارتفاعات استان های تهران، البرز و سمنان ادامه دارد.

رفیعی ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه و پنجشنبه بارش در استانداری های ساحلی دریای خزر و استانداری اردبیل شدیدتر خواهد بود و این مناطق نیز شاهد کاهش محسوس دما خواهند بود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: روز شنبه در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و تا روز جمعه در شرق، شمال شرق، بخش هایی از مرکز و فرمانداری های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی شدید و گرد پیش بینی می شود. انتظار می رود خاک سقوط کند.

وی افزود: همچنین طی امروز سه شنبه احتمال وزش باد و خیزش گرد و خاک در استان خوزستان وجود دارد.

رفیعی تصریح کرد: همچنین پیش بینی می شود در ساعات پایانی چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و دریای خزر متلاطم و متلاطم باشد.

کارشناس هواشناسی در خاتمه گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری و در برخی ساعات ابری زیاد، وزش باد شدید، باران، رعد و برق و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *