پیروزی برابر استرالیا با تلاش زیاد حاصل شد

تبلیغات بنری


مدافع میانی تیم والیبال بانوان ایران گفت: بازیکنان استرالیا برای پیروزی در دیدار امروز تلاش زیادی کردند اما تلاش ما بیشتر بود و در این دیدار پیروز شدیم.

یورنا- به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از امروز دوشنبه 20 تیرماه با حضور 12 تیم آغاز شد و به مدت 9 روز در شهر جیانگمن ادامه خواهد داشت.

مرحله مقدماتی این مسابقات روز گذشته به پایان رسید و تیم ملی کشورمان با وجود انجام یک دیدار قابل قبول مقابل تایلند و ناکام ماندن از راهیابی به گروه هشت، دومین شکست را متحمل شد. در سومین دیدار این رقابت‌ها امروز (پنجشنبه 23 تیرماه) تیم نوجوانان دختر ایران در سالن مجموعه ورزشی هوابائو به مصاف تیم استرالیا رفت و به مقام نهم تا دوازدهم رسید و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

مبینا غفاریان هافبک تیم والیبال دختران ایران پس از این دیدار گفت: خدا را شکر بعد از چند مسابقه توانستیم برنده شویم. تیم استرالیا تیم خوبی بود و بازیکنان تیم والیبال دختران ایران توانستند با ارائه یک نمایش خوب این تیم باکیفیت را شکست دهند.

وی ادامه داد: بازیکنان استرالیا برای پیروزی در دیدار امروز تلاش زیادی کردند اما تلاش ما بیشتر بود و در نهایت این دیدار را بردیم.

غفاریان در پایان گفت: منتظر جلسه بعدی هستیم. برنده رقابت هنگ کنگ و نیوزلند حریف بعدی تیم ایران است و امیدوارم در آن مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم و پیروز شویم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *