پیام رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به خبرنگاران

تبلیغات بنری


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور پیامی: با فرا رسیدن 17 آگوست، روز خبرنگار را تبریک می گویم.

یورنا – در پیام حجت الاسلام والمسلمین آقای مهدی الخماسی به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

امروزه موثرترین سلاح بین المللی در برابر دشمنان و مخالفان، سلاح تبلیغاتی و سلاح ارتباط رسانه ای (مدظله العالی) است.

زندگی بشر امروز بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است. کسانی که بدون هیچ چشمداشتی، تربیت جامعه را رسالت خود می دانند و با بیرون آوردن رنج و غم و شادی مردم از قلم متعهد خود، به اهمیت «قلم نو و آنچه می گویند» اعتراض می کنند؛ و در این میان، اهتمام ورزیده اند. انسان آزاده با حفظ حرمت قلم از هیچ تلاشی برای رسیدن به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات دریغ نمی کند. همانطور که خداوند در قرآن به قلم قسم خورده است، این بیانگر پیام نبوی این گروه عزیز است.

مصادف شدن روز خبرنگار با ایام سوگواری امام حسین (علیه السلام) فرصت مناسبی را برای خبرنگاران فراهم می کند تا به این بعد از رسالت خبرنگاری خود بپردازند و پیام رسانی کنند. اگر بخواهیم اتفاقات این ایام را با روز خبرنگار جمع کنیم، چیزی بهتر از رسالت حضرت زینب (سلام الله علیها) و توضیحی که در اشعار عاشورایی آمده است که کربلا در کربلا می ماند، قابل توصیف نیست. برای او نبودند زینب به طور کامل با رسالت روزنامه نگاران خود که روزنامه نگاری مذهبی و ارزشی است، همسو است.

به مناسبت 26 مرداد – سالروز شهادت خبرنگار محمود صرامی – روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و پرتلاش تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از زحمات خبرنگاران عزیز در انعکاس وقایع و رویدادها و دستاوردهای حوزه وقف تقدیر می نمایم. و انجمن های خیریه و برای علما آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

امیدوارم؛ عدالت خواهی و صداقت و عدالت خواهی باید آرزوی همه قلمدانان و پرچمداران جبهه آگاهی و رسانه باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *