پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در پی شهادت اسماعیل هنیه

تبلیغات بنری


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی گفت: آقای هانیه این مبارز فاضل و رهبر فهیم در جهاد مقدس متولد شد و در جهاد مقدس رشد کرد و در جهاد مقدس به شهادت رسید. این آزاده سرانجام با شهادت خود تأیید کرد که «آزادگان جهان در خیمه حسینی هستند».

یورنا به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

به نام حقیقت
ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت

شهادت غم انگیز برادر مجاهد بزرگوار ابوالعبد جناب دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) برگ دیگری از کتاب قطور مقاومت در زندگی مبارز فلسطینی است. مردم. . آقای هانیه، این مبارز با فضیلت و رهبر فهیم؛ او در جهاد مقدس به دنیا آمد، در جهاد مقدس بزرگ شد و در جهاد مقدس به شهادت رسید. این آزاده که قبلاً بسیاری از عزیزترین افراد خانواده خود را در راه اسلام و در راه خدا قربانی کرده بود، سرانجام با شهادت خود تأیید کرد که «آزادگان جهان در خیمه حسینی هستند».

این شهید عزیز که از همان انتفاضه اول و اسارت مکرر روحیه مقاومت را حفظ و تقویت کرد، پس از سالها مجاهدت به نخست وزیری و ریاست دفتر حماس رسید و رنج تبعید را متحمل شد تا صدای مردم فلسطین باشد. بی عدالتی و ظلم به فلسطینیان در منطقه و جهان. هوشیاری وی در اتخاذ مواضع هوشمندانه و پرهیز از سخنان جنجالی در جامعه فلسطین و بیش از آن در امت اسلامی از بارزترین ویژگی های این شهید بزرگوار در دوران غربت بود و این دوری از وطن مانعی برای او نداشت. تقلا.

گفتمان مقاومت در اندیشه اسلامی به برکت وجود مجاهدان وفادار و استوار شکل گرفت و همواره در جان و روح امت اسلامی جریان دارد. به همین دلیل قائم فرد تنها فردی نیست که به دلیل نبود رهبران شور و شوق خود را از دست می دهد، پس باید تاکید و تصریح کرد که اگرچه نبود چنین مرد بزرگی برای همه ما تاسف بار است، اما مانعی ندارد. عظمت نهضت مقاومت اسلامی طوفان الاقصی نقطه عطفی در نهضت مقاومت 80 ساله مردم فلسطین ایجاد کرد و از آن زمان با تقدیم این همه شهید انگیزه قوی تری برای ادامه ایجاد کرد.

این خون پاکی که ریخت و این غم های مقدس شهادت شرافتمندانه نه تنها مسلمانان را منفعل می کند، بلکه حمله آن به دشمنان خدا مانند آوار فرو می ریزد و تا رسیدن رژیم صهیونیستی به ذلت ابدی شاهد انتفاضه نهایی مقاومت فلسطین خواهیم بود. . پاکسازی سرزمین مقدس از حضور غاصبان; شهید هانیه به زیبایی و درستی فرمودند: تمدن های واقعی برخاسته از ارزش های انسانی و شریعت الهی هستند نه از خونریزی و چپاول. اراده قوی.

تردیدی نیست که تشنه خون این میهمان شهید، ایران اسلامی است. در این راستا و جدی‌تر از هر زمان دیگری، ما خواستار حمایت همه‌جانبه از مردم فلسطین که امروز بالاترین پرچم اسلام را بر دوش دارند، خواهیم داشت. خداوند روح مطهر شهید اسماعیل هنیه را قرین رحمت خود قرار دهد که اکنون نه تنها فرزندان شهیدش، بلکه هزاران شهید مقاومت و شهدای بدو اسلام به استقبال او خواهند آمد. هنیا لک یا هنیا.

وقتی به دین ظلم می شود چه چیزی را سرنگون می کنند؟

محمد قمی
خادم نهضت نشر اسلام ناب
10 اوت 1403
25 محرم الحرام 1446 ق

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *