پیام تبریک مخبر به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت‌های جهانی کره جنوبی

تبلیغات بنری


سرپرست ریاست جمهوری، درخشش تیم تکواندو کشورمان و کسب مقام قهرمانی جهان برای دومین سال پیاپی در رقابت های جام جهانی کره جنوبی را مایه خرسندی ملی و افتخاری ارزشمند برای علاقمندان و علاقمندان دانست. قهرمان. – مردمی عاشق ایران اسلامی.

یورنا محمد مخبر در پیامی به تیم ملی تکواندو در دومین سال پیاپی مسابقات جهانی کره جنوبی تبریک گفت: با تقدیر و تشکر صمیمانه از زحمات ورزشکاران شایسته و زحمات مربیان، دست اندرکاران و همه کسانی که در این رشته مدال آور تلاش می کنند، این موفقیت گرانبها را به مردم تبریک می گویم و برای تیم ملی و سایر ورزشکاران زحمتکش کشورمان از خداوند متعال آرزوی موفقیت دارم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

به نام خدا

درخشش تیم ملی تکواندو کشورمان و قهرمانی مقتدرانه آن در مقام قهرمانی جهان برای دومین سال پیاپی در رقابت های جام جهانی کره جنوبی مایه خرسندی ملی و افتخاری گرانبها برای فرزندان غیور اسلام است. و عاشق قهرمانان ایران.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از زحمات ورزشکاران شایسته و زحمات مربیان، شرکت کنندگان و تمامی زحمتکشان این رشته مدال آور، این موفقیت گرانبها را به مردم کشورمان تبریک گفته و از خداوند متعال تداوم آن را خواستارم. موفقیت از تیم ملی و سایر ورزشکاران پرتلاش کشورمان.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *