پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی برای روز خبرنگار

تبلیغات بنری


رئیس سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: این روز به همه خبرنگاران کشورم تقدیم می شود که برای حفظ و ارتقای منزلت و منزلت جامعه پزشکی، صیانت از ارتباط مقدس بین آنها و مردم، ابراز ارزشمندی خود تلاش می کنند. و خدمات مهم، و همچنین حقیقت را در مورد چالش هایی که در تلاش با آن ها روبرو می شوند، بگویند. صمیمانه، تبریک می گویم.

یورنا به گزارش سازمان نظام پزشکی، محمد رئیس زاده در پیامی به مناسبت 26 مرداد روز خبرنگار گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین
(سوگند به قلم و آنچه پنهان می کنند)

هفدهم مرداد هر سال، سالروز شهادت شهید محمد الصرمی است و روز خبرنگار فرصتی ارزشمند برای تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند خبرنگاران و پیام آوران علم و حقیقت است.

شکی نیست که در عصر ما که میدان اصلی کارزارهای جهانی برای توسعه و پیشرفت به میدان ذهن و شناخت مردم و جوامع تبدیل شده است، ساختار صحیح و داربست قوی ذهن و مغز مهمترین عنصر در قدرت جامعه از جمله نقش و جایگاه محوری غیرقابل انکار خبرنگار و رسانه در درک و ثبت حقیقت و جهت دهی آن به سوی پیشرفت و توسعه پایدار برای کشور است.

اینجانب از طرف جامعه محترم پزشکی کشور، این روز را به تمامی خبرنگاران محترم کشور که در راستای حفظ و ارتقای منزلت جامعه پزشکی و صیانت از ارتباط مقدس آنان و جامعه پزشکی، تقدیم می نمایم. اینجانب با بیان خدمات ارزنده و مهم خود و همچنین بیان صحیح چالش های این امر، به تمامی خبرگزاری ها، رسانه های مکتوب و غیر مکتوب و مدیران مسئول آنها که همواره به جامعه پزشکی کشور کمک کرده اند تبریک و قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *